חזון הטיפול הטבעי וקשיי נפש וגוף

חזון הטיפול הטבעי וקשיי נפש וגוף

במהלך כאלפיים חמש מאות שנה גילו הוגי דעות רבים שהדבר שאנו מחפשים יותר מכל הינו אושר פנימי, שלווה, רוגע ואהבה. על אף החזון האוניברסאלי להשגת אושר אנו חשים לעיתים קרובות בזבוז זמן חיים יקר נטול משמעות בכך שימים רבים חולפים בתחושה של לחץ, תסכול, אי שקט, חרדות, עצב, דאגה, אי שקט ואולי שעמום. הטיפול הטבעי, בעת שהוא נעשה באופן מושכל, מבקש ליצור את הדרך הנכונה לאיזון פנימי בכל מערכות הגוף. חשוב להבהיר שאחת הסיבות הטרגיות לקושי העצום בהשגת אושר, שלווה ואיזון מתגלה בהבנה הכוזבת שהעולם קיים אך ורק על מנת להפוך את חיינו לנוחים מסופקים ושלווים. העולם אכן מופלא ומדהים ביופיו אך גם קשה, קר רווי בעוינות, קשיים וסבל.

בכל פעם שאנו מבקשים להאמין ש "הכול בסדר" רודף אחרינו "הלא בסדר". המציאות סביבנו לחלוטין לא "עושה חשבון" לנו כבני אדם. קיימים כל כך הרבה מוקדים של אי נוחות וסבל.

חשוב לדעת שאושרנו יממש את חזונו דרך השלמות הפנימית שבנו ולא באופן בו אנו מבקשים משהו מהעולם או סתם רוצים ליצור השפעה דרמטית על מנת לשנותו.

השאירו פרטים לתיאום פגישת אבחון מקיפה

אין אנו אמורים להשליך את סיבת אי אושרנו על סביבה עוינת, קרה ואדישה. כאשר אנו נטולים איזון פנימי אנו חשים רגשות מטרידים של חרדות, עצב, דיכאון וכאבי גוף. אנו מאמינים שהמצב ישתפר "מתישהו" אך לאחר שנים רבות אנו מביטים במראה תוך שאנו מבחינים בשיער לבן, קמטים, גוף שחוח, רווים בכאבי גוף ונפש ואומרים לעצמנו: "מה קורה כאן? מדוע?" ואז אנו מחפשים אמצעים שונים בדומה לכדורים קונבנציונליים, רכוש נוסף, דיאטות, ניתוחים לשינוי צורה ועוד וזאת כדי להגיע לאיזון פנימי כוזב אך חשים שאין עדיין כל שיפור.

אנו חייבים להבהיר לעצמנו שהדרך החשובה מכל ליציאה ממצבים קשים של כאבי נפש וגוף הינה לקחת את החיים בידינו. לדעת לספק בעבורנו איזון פנימי המלווה במטרות שונות ללא קשר לחיצוני. למצוא משמעות עצמית, נחישות ורצון עז לשלוט בפרשנות שלנו אל מול עולם התופעות.

אכן יש דבר מה מתעתע בחיים הללו:

מצד אחד אנו חשים כבני חירות, סוג של ישות עצמאית אשר מסוגלת ללא כל בעיה לנהל את חייה ולבחור את בחירותיה אך מהצד השני, הנכון יותר, השליטה על מארג חיינו קטנה מאוד" ועצמאותנו", כך מתברר, מושתתת על העדר בחירה חופשית הנובעת מגורמים, תנאים ומסרים השולטים בנו. אנו פועלים דרך מחשבה, דיבור ומעשה וזאת מתוך התניות רבות והרגלי מחשבה, דיבור ומעשה גופני לא נכונים.

אנו גם מושפעים באופן ישיר מהגדרות הנאה ממזון קלוקל ופרסום אגרסיבי של יצרני המזון ולא עומדים מול פיתויים של תזונה לקויה. אנו גם ממאנים להבין שהערך הקובע והמטבע החשוב מכל הוא שלווה פנימית ואושר לא מותנה.

כאמור, המטרה החשובה שאני מבקש לממש בטיפולי הינה לקיחת השליטה על חיינו ומימוש זכותנו לבריאות נפשית ופיזית.

אני עושה זאת דרך זיהוי חשוב של הגורמים, התנאים, הבעיות והליקויים ויוצר מארג פעולה המאפשר זכייה מחדש בחדוות הקיום של נפשנו וגופנו. בריאות הוליסטית על פי הרפואה הטבעית במרפאתנו אינה רק העדר מחלה כי אם גם בריאות נפשית, שלווה פנימית, תפישה נכונה של המציאות כאולטימטיבית,אושר, מצב רוח מרומם,איזון ביו כימי, כושר גופני כללי, ערכים נכונים וכדומה.

הטיפול הטבעי חייב גישה הוליסטית וזאת אל אף הספקות אשר אני חווה מצד מטופלי מתחילת הטיפול, שהרי קיים תמיד ספק בעת שמרפא טבעי מבטיח בריאות פיזית ונפשית וזאת תוך מספר מהלכים פשוטים וללא התערבות קונבנציונאלית.

חשוב להבין: אין הטיפול מהווה תבנית תיאורטית כי אם הנחיה אופרטיבית. סוג של אבולוציה ממתן אינפורמציה לטרנספורמציה טבעית. חשוב לנהוג בגופנו בחמלה הראויה עבורו ולראות כחובה את מימוש הזכות שבו לחוות שלווה, אושר, שמחה ובריאות. אני מנחה במהלך טיפולי לתזונה נכונה ומיטבית שהרי כל מחלותינו, הנפשיות והפיזיות נובעות בין היתר גם מתזונה לקויה והעדר צריכה של רכיבי תזונה מיטבית הרי גם בריאותנו הנפשית חייבת יסוד של עיכול וספיגה נכונים.

מעבר לכך אני מנחה גם בטיפולי לפיתוח הבריאות הרוחנית, הרגשית והקוגניטיבית שלנו וזאת בליווי נכון של כושר גופני שהרי אנו חייבים אנרגיה וויטליות של החיים ולכן חשוב להעצים את האנרגיה הפנימית וזאת דרך השלבים השונים וזאת תוך קביעת חזון רוחני דרך חיבה לטבע, צמחי מרפא, מדיטציה, דיקור סיני, תנועה ועוד.

מטרתי בטיפול הינו הענקת אמצעים חשובים ואופרטיביים להעניק לגוף את הכוח לריפוי אל אף שהדרך אינה קלה במיוחד שכן האמת נמצאת תמיד באזור אי הנוחות. אנו חייבים לממש את זכותנו לאנרגיה רבה,בריאות מיטבית, נפש שלווה ומצבי רוח מאוזנים והשאלה החשובה ביותר הינה: האם אנו מוכנים להקריב את הגדרות ההנאה שלנו וזאת כדי לחזור לבריאות טובה יותר.

חזוני הינו בריאות מיטבית תוך מיגור מצבי לחץ, דיכאון, דכדוך, תשישות, עיכול לא נכון, כאבי ראש, מחזור לא נוח, שינה מספקת, רעננות יומית, אנרגית חיים רבה, מחשבה מאוזנת, שלווה נפשית, מצב רוח מרומם, הרבה רצון, איזון פנימי ועמידות רבה. הטיפול אמור ליצור התמרה רבה ואף מהירה במצב הבריאות אך גם שיפור לטווח ארוך.

הרפואה הטבעית יוצרת בסיס רחב לאיזון פנימי ומיגור התסמינים ללא תרופות קונבנציונליות וללא תופעות לוואי.

מערכות כלי הדם, העצבים, העיכול, הלב והריאות הינן מערכות רגישות ופגיעות בדומה לכל מערכת פיזיולוגית אשר נגרם לה נזק, בלאי או בעיות תפקוד ולפיכך חשוב ליצור תהליך של תיקון וכמובן מניעת ההישנות.

גם המתח הופך להיות תבשיל מבעבע ופוגע קשות בחדוות החיים וזאת בליווי גורמים ותנאים המעניקים את משקלם לבעיית הערכים.

אני מאמין כמרפא טבעי שיש לנו את היכולת כאן במרפאה, לממש את האיזון. תהליך זה דורש סבלנות רבה, הענות ואחריות.

הודעה לגולשים באתר

צמחי המרפא ותוספי התזונה מבית היוצר של "נטורל ויז'ן" ובפיתוחו של טל איתן CLH, אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כי אם חלק מסינרגיה קיומית נכונה בדומה לתזונה, תנועה, שיטת נשימה ועוד. כל הסתמכות על המידע המפורט הינה על אחריות הקורא בלבד ותמיד מומלץ להתייעץ גם עם רופא מוסמך. צמחי מרפא הנמכרים בבתי טבע או פארמים אינם מהווים כלי לריפוי בלעדי כי אם חלק מטיפול טבעי ומתוך כך אין "נטורל ויז'ן" מוכרים את התכשירים בחנויות כי אם ישירות אל המטופלים ומטפלים ומרפאות מוסמכים. אנו מעניקים לכם דרך טיפול טבעית מקצועית, רבת היקף והחלפה מהירה.

כל מוצרי "נטורל ויז'ן" אינם תרופות כי אם תוספי תזונה המאושרים ע”י משרד הבריאות. אנו חייבים להעביר לכם גילוי נאות, כי האישור שניתן הינו לבטיחות השימוש ברכיבי התכשיר בלבד ובכך אין מדובר באישור ואסמכתא המתייחסים למטרות השימוש במוצר או להתוויה רפואית כלשהי. "נטורל ויז'ן" מבקשת לומר וזאת חד משמעית, במידע המופיע באתר אין התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית, חשוב להיוועץ ברופא. ההחלטה של רכישת מוצר וכן החלטה לשימוש בו או הסקת מסקנות מכל סוג ביחס למטרת השימוש בו הינה על אחריות הצרכן. מומלץ בכל מקרה ותמיד להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג. ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר. נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש. המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי.

אנו ב"נטורל ויז'ן" טוענים, וזאת באמונה מקצועית, ידע וניסיון רב שמערכת חיסון חזקה, התייחסות רב מערכתית, יציבות נפשית, צמחי מרפא, הנחיות לתנועה, תזונה, נשימה ויציבה, טיפולים בקליניקה והתייחסות הוליסטית מהווים אמצעים אינטגרטיביים עם הטיפול הקונבנציונלי ובכך מעניקים עוצמה רבה יותר לתהליך הטיפול.
אנו ב"נטורל ויז'ן" מעניקים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל בתחום הדרך הטבעית ובכך מבקשים, וזאת דרך אמונתנו והמקצועיות שלנו לתת לכם את הטיפול הטבעי והמותאם הטוב ביותר עבורכם.

יצירת קשר
אולי יעניין אותך גם
פיברואדנומה של השד

פיברואדנומה של השד FIBROADENOMA פיברואדנומה הינה גידול שפיר שהינו הגדלה של תאים בתוך רקמה תקינה. הגידול אינו פוגע בה ואף אינו יוצר גרורותיות באיברים מרוחקים

קרא עוד »
צוף צמחים ונטורל ויז׳ן

מאמר לעיון בכל הקשור לטיפול הנפשי ב"צוף צמחים" ו"נטורל ויז'ן" אני מקשיב לעומקם של המילים של מטופליי במרפאת צוף צמחים, הן בפגישה והן המילים הכתובות

קרא עוד »
natural_vision_logo.png
נטורל ויז'ן
נטורל ויזין הינה קלינקה לטיפול טבעי מסייע ולחלוטין לא אלטרנטיבי. חשיבות הרפואה הקונבנציונלית עליונה בכל הקשור לטיפול בסרטן והסיוע הטבעי הינו גיוס כוחות נוספים וחשובים 

כל המידע הניתן באתר זה אינו התוויתי ואינו רפואי המלצותינו לגבי צמחי מרפא ותוספים, תנועה, אורח חיים בריא, יציבה, נשימה וטיפולי הדיקור והמגע אינן מתיימרות להחליף טיפול רפואי ויעוץ על ידי רופא או מטפל אנו ממליצים להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה. למען הסר ספק, המידע באתר זה אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא ואין בו תחליף ליעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת.