צוף צמחים ונטורל ויז׳ן

מאמר לעיון בכל הקשור לטיפול הנפשי ב"צוף צמחים" ו"נטורל ויז'ן"

אני מקשיב לעומקם של המילים של מטופליי במרפאת צוף צמחים, הן בפגישה והן המילים הכתובות ואני חייב לציין שהמחשבה, שהינה נעה בין זמנים, הווה, עתיד ועבר מעיק וקשה היא כלי חשוב אך ורק כאשר עושים בה שימוש נכון שהרי כאשר בכלי המחשבה לא נעשה שימוש נכון היא אכן הופכת לבלתי נסבלת והופכת את חיינו לסיוט מתמשך. בעצם, המחשבה, שהינה אמצעי הופכת לעריצה ובכך אין אנו עושים בה שימוש כי אם היא רואה בנו אמצעי. מתוך כך אנו קושרים את עצמנו לזהות מוחלטת עם תכני מחשבותינו. ממש כך. אנו מאמינים שאנו תכני מחשבותינו. גם במקרה שלך, המחשבה הפכה להיות מנהלת ולא מנוהלת. החופש, החירות, תחושת הרווחה הפנימית נובעת מהידיעה המובהקת שאנו לא השד המהרהר ולא מתוך עובדה מהפכנית המבקשת להסביר שכאשר אנו יכולים להביט במושא כל כלשהו, אכן אני לא הוא. מתוך כך, ניתן להגדיר את גלי המחשבה כמגוון של רגשות מטרידים וקשיים. המחשבה זזה כמו קוף מוטרד וזאת מעבר להווה וחששות מהעתיד. התהליך הטבעי במרפאתי ״צוף צמחים״ מבקש להפוך את ההיררכיה הזו אצלך ולהעניק לך את הכלים לניהול הדעת והחשיבה ולהבין שהעבר הינו גלים ולא אוקיינוס, הרהורים ולא כלי מלחמה, עבר שאינו הווה. זה תהליך שכאשר תעבור אותו דרך אמצעים רבים, תתעורר להווייתך ולא לעברך.

צוף צמחים – הדרך לחזור לעצמך באמצעות הרפואה הטבעית

חשוב דרך הרפואה הטבעית בצוף צמחים ובנטורל ויז׳ן לחזור לעצמך, למהותך ולחייך וליצור איזון חשוב. מצוין לשינוי אותו אנו מבקשים ולאחר מכן המשך טיפול מדורג בהתאם להתקדמות אך גם המשך שיפור למיצוי מלא של תהליך הטיפול. אסור לנו להביט אל הבעיות כי אם לפתרונן. וודאי שצמחי מרפא מותאמים מהווים כלי אדיר לטיפול רב משמעות ואדיר ממדים. וודאי ששלווה פנימית הינה "כישור" ולכן חשוב לי להעביר לך הנחיות תרגול וקיום, העצמה קיומית, תזונה, ספורט ממוקד ושיטות ייצוב והרגעה. אין לי ספק שנצליח.

צמחי מרפא בשימוש צוף צמחים

צוף צמחים קמה כיוון שקיים כשל רב ואף טרגי בגישה של הטיפול הקונבנציונלי, הן התרופתי והן ה"שיחות" כוונתי שדרך הרפואה הטבעית, וזאת מתוך ניסיוני רב השנים, אני מסרב להתייחס בטיפול אל מטופליי בצוף צמחים כפי שהם, נכון לעת זו, באי הנוחות הקשה שהם חשים שכן כך נחריף את הבעיה. אני חייב לטפל בהם כאילו הם כפי שהם צריכים להיות ובכך אוכל לכוונם אל המקום שחשוב להם להגיע. לכן אין אני רוצה להתייחס אל בעייתם כי אם למקום בו הם צריכים להיות. אין מקום, בעת זו לחזרה אין סופית אל ההיסטוריה הכואבת, לא הקדומה ולא הקרובה, כי אם טיפול נכון. מתוך כך אין אני מבקש שיחות כי אם עשייה, אופרציות, צמחי מרפא חזקים אך מיטביים לגוף. החזון הינו ליצור רוגע, שלווה ושקט נפשי, רוממות רוח, חיזוק מערכת העצבים, חיזוק הגוף ועמידותו (אדפטוגניות), תזונה מייצבת, תרגולים מעצם התמחותי.

השאירו פרטים לתיאום פגישת אבחון מקיפה

נקפיד ליצור תחושה של רוגע, שינה טובה, שלווה, שקט נפשי. חייבת להיות התייחסות הוליסטית דרך תוכנית הנעשית בו זמנית למיגור הבעיות. מצבים אלו, כפי שציינתי עלולים להיות פרוגרסיביים, בלתי הפיכים וכרוניים. אני מאמין שגם בתקופה קצרה נעניק את החזרה לאיזון מוחלט.

חשוב לי גם בדפים הללו לא ליצור דיון אקדמי המלווה בכותרות בדומה לפתולוגיות נפשיות ואבחונים פסיכיאטריים בדומה להתקפי חרדה ודיכאון, חרדה מוכללת מחשבות כפייתיות מצבים דו קוטביים ועוד. וודאי שאכן חשוב למגרם ונעשה זאת. חשוב לי כמובן להסביר את חלקם וזאת ביחס לרפואה הטבעית במרפאת צוף צמחים. כאמור, אין אנו מבקשים ליצור אבחון קטגורי כי אם חזון לאיזון נפשי וגופני מוחלט. לחלוטין ברור שאנו חייבים להביט אל ההווה תוך הבנה שנכון לעת זו, בעת שניצור בסיס טוב, הוליסטי ורב מערכתי, נניח אבן פינה לעתיד שונה לחלוטין ומיטיב עבורך בגילך הצעיר, לאחר תקופה קשה. חשוב לי להעביר את המסר שאחת הבעיות הקשות שאנו חווים נובעת מהיותנו מזדהים עם המחשבות שלנו, הזיכרונות הקשים, החששות, ההתניות, העמדות וההטבעות. ההזדהות הזו עם ההכרה גורמת למחשבות שלנו להיות כפייתיות. אנו לא מסוגלים להפסיק לחשוב וזו אכן בעיה קשה. ההמולה של מחשבותינו מונעת מאתנו לגלות מרחב של אותו שקט פנימי המאפיין אותנו או כפי שאגדיר זאת, המרחב של הווייתנו. הניסיון להיות "אחד" או ליצור דינאמיקה של אחידות קיומית אפשרי דרך הרפואה הטבעית. אנו הופכים לאטומי יכולת גמישות ובכך חיים דרך מושגים, דימויים, עמדה שיפוטית, תגובות לא נכונות ויחסים קשים וחרדות מהתקפי חרדה. הכפייתיות של המחשבה הופכת לסוג של מחלה. חשוב שההכרה שלך ותהליך החשיבה יהיו שזורים אל ההיבטים הרחבים יותר של התודעה ובכך נפסיק ליצור תהליך הרסני וחרדתי הפוגע בחיינו. מעבר למחשבות, החרדות והזיכרונות קיים מרחב מדהים של אינטליגנציה רוחנית ובמרחב הרוחני הזה קיים יופי, שקט פנימי, יציבות, יצירתיות, אהבה, ודרך מרפאת צוף צמחים, הטיפול הטבעי יעניק את הגישה למרחב הזה ובסיס לשם תהליך של צמיחה רוחנית ואכן נעשה זאת.

צוף צמחים – הריפוי מגיע מבפנים

הטיפול שאני מבקש עבור מטופליי בצוף צמחים בעת זו הינו ההבנה שאין גורם חיצוני לשלווה פנימית, ודאי לא כדורים פסיכיאטריים וסמים. אנו חייבים לזהות את הגורמים לשלווה ובכך לטפח אותם. מתוך כך, התרגול והטיפול הטבעי יעניקו את מימוש חזון השלווה הפנימית. הטיפול הטבעי חייב להעניק את היכולת לשמר רגשות חיוביים להתגבר על נסיבות קשות, להיות ממוקד, מרוכז ומדיטטיבי.

כפי שאני מציין לעיתים קרובות, אנו לא מדוכדכים משום שאין אנו נוטלים דפלפט ציפרלקס או קלונקס, או תרופה פסיכיאטריות או מריחואנה אנו חשים כך מהיבטים לא מאוזנים הניתנים לאיזון ותיקון. אין בי כל ספק בדבר השינוי והריפוי דרך הרפואה הטבעית במרפאתי – צוף צמחים.

הודעה לגולשים באתר

צמחי המרפא ותוספי התזונה מבית היוצר של "נטורל ויז'ן" ובפיתוחו של טל איתן CLH, אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כי אם חלק מסינרגיה קיומית נכונה בדומה לתזונה, תנועה, שיטת נשימה ועוד. כל הסתמכות על המידע המפורט הינה על אחריות הקורא בלבד ותמיד מומלץ להתייעץ גם עם רופא מוסמך. צמחי מרפא הנמכרים בבתי טבע או פארמים אינם מהווים כלי לריפוי בלעדי כי אם חלק מטיפול טבעי ומתוך כך אין "נטורל ויז'ן" מוכרים את התכשירים בחנויות כי אם ישירות אל המטופלים ומטפלים ומרפאות מוסמכים. אנו מעניקים לכם דרך טיפול טבעית מקצועית, רבת היקף והחלפה מהירה.

כל מוצרי "נטורל ויז'ן" אינם תרופות כי אם תוספי תזונה המאושרים ע”י משרד הבריאות. אנו חייבים להעביר לכם גילוי נאות, כי האישור שניתן הינו לבטיחות השימוש ברכיבי התכשיר בלבד ובכך אין מדובר באישור ואסמכתא המתייחסים למטרות השימוש במוצר או להתוויה רפואית כלשהי. "נטורל ויז'ן" מבקשת לומר וזאת חד משמעית, במידע המופיע באתר אין התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית, חשוב להיוועץ ברופא. ההחלטה של רכישת מוצר וכן החלטה לשימוש בו או הסקת מסקנות מכל סוג ביחס למטרת השימוש בו הינה על אחריות הצרכן. מומלץ בכל מקרה ותמיד להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג. ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר. נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש. המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי.

אנו ב"נטורל ויז'ן" טוענים, וזאת באמונה מקצועית, ידע וניסיון רב שמערכת חיסון חזקה, התייחסות רב מערכתית, יציבות נפשית, צמחי מרפא, הנחיות לתנועה, תזונה, נשימה ויציבה, טיפולים בקליניקה והתייחסות הוליסטית מהווים אמצעים אינטגרטיביים עם הטיפול הקונבנציונלי ובכך מעניקים עוצמה רבה יותר לתהליך הטיפול.
אנו ב"נטורל ויז'ן" מעניקים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל בתחום הדרך הטבעית ובכך מבקשים, וזאת דרך אמונתנו והמקצועיות שלנו לתת לכם את הטיפול הטבעי והמותאם הטוב ביותר עבורכם.

יצירת קשר
אולי יעניין אותך גם
פיברואדנומה של השד

פיברואדנומה של השד FIBROADENOMA פיברואדנומה הינה גידול שפיר שהינו הגדלה של תאים בתוך רקמה תקינה. הגידול אינו פוגע בה ואף אינו יוצר גרורותיות באיברים מרוחקים

קרא עוד »
צוף צמחים ונטורל ויז׳ן

מאמר לעיון בכל הקשור לטיפול הנפשי ב"צוף צמחים" ו"נטורל ויז'ן" אני מקשיב לעומקם של המילים של מטופליי במרפאת צוף צמחים, הן בפגישה והן המילים הכתובות

קרא עוד »
natural_vision_logo.png
נטורל ויז'ן
נטורל ויזין הינה קלינקה לטיפול טבעי מסייע ולחלוטין לא אלטרנטיבי. חשיבות הרפואה הקונבנציונלית עליונה בכל הקשור לטיפול בסרטן והסיוע הטבעי הינו גיוס כוחות נוספים וחשובים 

כל המידע הניתן באתר זה אינו התוויתי ואינו רפואי המלצותינו לגבי צמחי מרפא ותוספים, תנועה, אורח חיים בריא, יציבה, נשימה וטיפולי הדיקור והמגע אינן מתיימרות להחליף טיפול רפואי ויעוץ על ידי רופא או מטפל אנו ממליצים להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה. למען הסר ספק, המידע באתר זה אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא ואין בו תחליף ליעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת.