ניקוי רעלים – DE–TOX

הטיפול הטבעי המשולב עם הרפואה הרגילה

ניקוי רעלים – DE–TOX

לאיזון, בריאות והקלה למחלות ממאירות – הדרך האולטימטיבית

תהליך ניקוי הרעלים הינו חשוב וטבעי ומתרחש בגופנו בכל יום דרך מערכות ניקוז שונות הכוללות את מערכת העיכול, הכבד, הכליות, העור, מערכת הנשימה והמערכת הלימפתית.

השאירו פרטים לתיאום פגישת אבחון מקיפה

ניקוי הרעלים הינו טבעי ואמור להתרחש כחלק אינטגראלי מהקיום היומי. מערכות ניקוי הרעלים זקוקות להגנה, טיפוח, תמיכה, מנוחה ושיקום, וזאת כדי להמשיך ולתפקד ביעילות. כמות הרעלים הנכנסת אל הגוף יוצרת עומס רב על כל נתיבי ומנגנוני הניקוי. עומס זה מעיק על הגוף ומערכותיו ולכן אין הגוף עומד בעומס המוטל עליו. לציין שכולנו, ממש כולנו, עברנו את גבול יכולת הניקוי הטבעית ולפיכך הפכנו להיות מצבורי פסולת הגורמת לבעיות רבות.

חשוב לנקות רעלים מספר פעמים בשנה. כך נחוש טוב יותר ונתמלא בחדוות קיום. כך גם ניפטר ממחושים קשים ואף ניצור תהליך המונע היווצרותן של מחלות קשות בגוף.

התוכנית לניקוי רעלים

תהליך ניקוי הרעלים הייחודי של יוצר השפעה מיטבית על התפקוד הטבעי בכל הקשור לניקוי ופינוי הפסולת בגוף. תהליך הניקוי מגרה, מתקן ומשפעל את מערכת העיכול, הכליות והשתן, הכבד, העור והריאות דרך מספר אסטרטגיות טיפוליות חשובות.

תהליך ניקוי הרעלים האולטימטיבי יעניק לגופכם תחושת רווחה מדהימה תוך היעלמותם של סימפטומים רבים ומעיקים. אם אתה סובל מהסימפטומים הבאים סביר להניח שחלקם הרב נובע מהצטברות רעלים בגוף.

בעיות עור                 עודף משקל                  הזדקנות

אלרגיות                    בעיות שינה                  חרדות ודיכאון

תשישות  ועייפות        כאבי רגליים                 בעיות מפרקים

בעיות עיכוליות           היפר אקטיביות             בעיות גניקולוגיות

דלקות במערכות השונות  

אין ספק שהדף קטן מלהכיל את מגוון הסימפטומים הנובעים מהצטברות רעלנית בגוף.

DE-TOX – ניקוי רעלים

בריאות – כמיהה אנושית, יסודית וחשובה

להיות בריא, זה להיות מאוזן. להיות בריא, זה לחוות הרמוניה הקיימת בין רכיבי גופך. שלמות הרמונית בין הגוף, ההכרה, מערכת העצבית וההיבט הרוחני. להיות בריא זה לחיות ללא תחושות של כאב. להיות בריא זה לחוש אנרגיה רבה ועייפות רק בעת הליכתך לישון. להיות בריא זה לחוש מוטיבציה המפעמת בתוכך לחיים יצירתיים, אופטימיים, מהנים, רוחניים ומלאי רווחה פנימית. להיות בריא זה תקינות מערכת החיסון. להיות בריא זו המודעות  שבריאות הינה זכותנו מלידה אך זכות זו מבקשת טיפוח אין סופי. בריאות הינה כושר גופני טוב, תזונה נכונה ומיטבית, רווחה רוחנית ונינוחות מנטאלית.

בריאות הינה היכולת ליצור את העמדה והעמידות החיוביות אל מול קשיי הקיום בדומה למחלה, משברים ואי הנוחות היומית.

הגוף – מערכת אורגנית דינמית

הגוף ורכיביו דינאמיים. הסטטיות אינה חיים. השינוי התמידי מייצג חיים.

הגוף נמצא בשינוי בלתי פוסק וזאת תוך פעולות חוזרות, נשנות ומשתנות בערכים הכימיים והפונקציונאליים הקיימים בו. החשוב מכל הינו הבנת הדינאמיקה הפנימית בדומה לתהליכים המטבוליים, שהרי הגוף קולט חומרים ומפרקם ובכל עת מתקיימים בו תהליכים של בניה אך גם הרס. גם הלב שלנו אינו מפסיק לפעום כל עוד אנו חיים ומהווה איבר דינאמי המזין את הגוף כולו. גופנו פועל ללא הרף וזאת מתוך טבעו והכרח קיומו גם בכל הקשור לתהליכי ניקוז פסולת. הפסולת נוצרת כתוצר לוואי של תהליכים חשובים וחייבת להיות מסולקת מהגוף. לעיתים קרובות אין הגוף מסוגל להיפטר מכל הפסולת ולפיכך מצטברת פסולת עודפת בתאי הגוף והופכת לרעל. הרעל המצטבר גורם למחלות רבות, לתהליכי הזדקנות ולסימפטומים של אי נוחות.

הצטברות הרעלים בגוף

הרעלים (טוקסינים) הינם חומרים הנאגרים בגוף על אף שמקומם מחוצה לו. הצטברות הרעלים בגוף הדרגתית וכוללת גם חומרים חיוביים הנמצאים בגוף בכמות סבירה אך מזיקה בכמות רבה מדי.

גופנו מורכב מתאים. כל תא מהווה יחידה אוטונומית הקולטת מגוון חומרים. בתא נוצר תהליך סלקטיבי וזאת דרך התמרת המזון וסילוק הפסולת המיותרת.

הפסולת הנובעת מתהליך חילוף החומרים הינה פסולת רעילה אשר מקורה בגופנו ומכונה פסולת אנדוגנית. פסולת זו, מקורה בתהליכים פנימיים המלווים בתוצרי לוואי.

הפסולת האנדוגנית חייבת להיות מנוקזת מהגוף דרך מנגנוני הניקוי הטבעיים, אך מצטברת ומעיקה על הרקמות.

יש גם רעלים הנקלטים בגוף מהסביבה החיצונית ומכונים פסולת אקסוגנית.

הפסולת החיצונית (האקסוגנית) מקורה ברכיבי המזון שאנו צורכים, האוויר שאנו נושמים ומקורות נוספים.

הרעלים מהסביבה החיצונית מכילים חומרים ממקור כימיקלי, הדברתי ותרופתי.

כאמור, התזונה הלקויה מהווה מקור לרעלים הנאגרים, אך גם צריכת יתר של חומרים חיוביים בכמות רבה בדומה לשומנים, חלבונים ופחמימות מהווה מקור לרעלים. לציין שהצטברות רעלים נוצרת גם מהעדר צריכה מספקת של תזונה טבעית, ויטמינים, מינרלים וכדומה שהרי צריכה של רכיבים חיוניים מעודדת ניקוז רעלים ושומרת על בריאות הכבד. אנו, בתרבות שפע זו, צורכים מזונות  לא ראויים ובכן גורמים להפרעות חמורות בתאי הגוף. התזונה הלקויה גורמת להפרעות ומחלות קשות וזאת דרך צבירה של רעלים ופסולת הנצמדים אל רקמות הגוף. הרעלים קיימים בכל מקום – באוויר הנכנס לריאותינו, במזון הרווי בחומרים לא טבעיים, במים המזוהמים, בתרופות העתירות בתופעות לוואי, בסוג של מתכות, חומרי הדברה, נוזלי ניקוי וחיטוי ועוד רבים.

המזון – מקור הרעלים

התזונה שאנו צורכים עתירה ברעלים. המוטיבציה השיווקית הפכה לקבר קיומנו וזאת דרך תהליכים של הפיכת המזון ל"יפה" תוך שיפור הטעם והריח ושיווקו באריזה אטרקטיבית.

דוגמאות למקור רעלני

  1. צבעי מאכל – טרטזין או E-102 המצוי במשקאות, במאפים, במתוקים ועוד, רכיב זה פוגע במוליכים עצביים במוח וגורם לפעלתנות יתר אצל ילדים. צבע מאכל זה הינו מקור לאלרגיות, כאבי ראש וגידולים סרטניים ומצטבר בגוף.
  2. חומרי שימור טעם וריח מהווים גורם נוסף לרעלים. חומרים אלו גורמים לנזקים קשים ובניהם נציין את הסודיום בנזואת או E-112, סולפיטים וכן פיטריטים וניטרוזאמינים. הימצאותם של חומרי טעם וריח מוסיפה עוד רעלים למזון בדומה למונוסודיום גלוטאמט MS6.
  3. חומרי הדברה – יסוד נפוץ להצטברות חמורה של רעלים בגוף שהרי אנו צורכים מזון המרוסס על ידי חומרי הדברה בדומה לקוטלי חרקים ועוד.
  4. המים שאנו צורכים מכילים רעלים בדומה לכימיקלים תעשייתיים, חומרי ריסוס לחקלאות והצטברות של דיאוקסין. הדיאוקסין מוגדר כאחד הרעלים המסוכנים ביותר לאדם והוא מגיע לגופנו מהסביבה, דרך דרכי הנשימה ובאמצעות שרשרת המזון. הדיאוקסין הינו חומר אורגאני רעיל הנוצר בתהליכים תעשייתיים וע"י שריפת פסולת. הוא נספג ברקמות, גורם להתפתחות סוגים רבים של סרטן, הפרעות בהתפתחות, בעיות בפוריות ופגיעה במערכת החיסונית.
  5. האוויר רווי בחומרים רעילים אשר מקורם בתנועת הרכבים, מפעלי תעשיה, תרסיסים לקטילת חרקים, דיאודורנטים למיניהם, תכשירים לשיער, וכמובן סיגריות.
  6. הרעלים מצטברים בגופנו גם דרך העור בדומה לחומרי ניקוי וחיטוי וסוגים רבים של דיאודורנטים, סבונים, צבעי שיער, תכשירי שמפו, קרמים שונים ואפילו משחת שיניים.

בין החומרים הרעילים נציין את השמן המינראלי פרופילן גליקול שהנו תוצר לוואי של נפט המשמש בתעשייה הקוסמטיקה, שמן קוקוס המשמש לשטיפת רצפות במוסכים והסרת כתמי שומן וטלק המיוצר מאסבסט. גם פלואוריד המצוי במשחת שיניים מהווה מקור להצטברות רעלנים.

תרופות

התרופות משמשות יסוד חמור להצטברות רעלים. ודאי שיש הכרח טיפולי בתרופות קונבנציונאליות במצבים קשים, אך הקלות הבלתי נסבלת בנטילת תרופות לכל בעיה יוצרת תופעות לוואי בעלות השלכות טרגיות בעתיד. השימוש המופרז בתרופות נוגדות דלקת, אנטיביוטיקה, תרופות משככות כאבים ועוד, גורם לחסרונות רבים יותר מהיתרונות! נטילת תרופות מהווה תהליך רעלני מוכח הגורם לבעיות רבות.

מתכות

הצטברות רעלים ממקור מתכתי. חושפת אותנו לרעילות וזאת דרך מקורות הרעלים שפורטו עד עכשיו. הרעלת מתכות מהווה קטגוריה מגוונת. להלן מספר דוגמאות:

הרעלת עופרת, שהינה מתכת רעילה, בדומה לסיגריות, צינורות, צבעים, דבקים, דלק, פחיות שתייה, צבעים לשיער, העופרת פוגעת בכדוריות הדם האדומות, בכלי הדם ובמערכת העצבים. גם הקדמיום שמקורה בסיגריות, צבעי מאכל ומוצרי פלסטיק והאלומיניום שהינה מתכת רעילה הנאגרת בגוף ופוגעת בעצמות, בהורמונים ומקורה במוצרי אלומיניום בדומה לכלי בישול.

       לסיכום המקור החיצוני של הרעלים בגופנו

  • רעלים מהמזון שאנו צורכים
  • רעלים מהמים שאנו שותים
  • רעלים מהאוויר שאנו נושמים
  • רעלים הנספגים בעור
  • רעלים שמקורם מנטילת תרופות
  • רעלים ממתכות
  • רעלים מההיבט הקוגניטיבי – האישי והחיצוני (כעסים, מתחים וכדומה)

כמות הרעלים הנכנסים לגופנו רבה עד כי לגוף קשה להיפטר מהם ולפיכך נשארים בתאי הגוף וגורמים לפגיעה קשה בכוח החיים, מערכת החיסון ורקמות הגוף. רעלים אלו פוגעים קשה בחדוות החיים ומלווים בסימפטומים רבים שלעיתים קרובות אין אנו מודעים למקורם.

הכבד ותהליכי ניקוי רעלים

הכבד נמצא בחלק הימני העליון של הבטן ומהווה את האיבר הגדול ביותר בגוף. תפקידיו של הכבד מורכבים ורבים. חוסנו של האדם, בריאותו ואופן עמידותו מול מצבים קשים וגורמי מחלות נקבע על ידי כבד בריא ונקי.

חשיבות הכבד נובעת מתפקידו כמסלק רעלים מהתאים ומחזור הדם. הכבד מפרק חומרים מזיקים ומסוכנים אשר נספגים דרך מערכת העיכול אל מחזור הדם או מיוצרים בחלקי גוף שונים. הכבד, דרך תפקודו הבריא, מנקה את הגוף מתוצרי לוואי של סוגי תרופות, חיידקים, וירוסים, הורמונים ורעלים שונים המגיעים אל הגוף מהסביבה החיצונית והפנימית.

הכבד מהווה מקור חשוב לבניה ופירוק של סוגי שומנים וכולסטרול. הכבד חשוב גם לעיכול המזון בכך שדרכו קיימת הפרשה של מיצי מרה הגורמת להמסה ולפירוק שומנים.

הכבד הינו מאגר של דם הקולט ואף אוגר ברזל וכן מסנן כליטר דם בדקה ותפקידו גם להרחיק ממחזור הדם סוגים של חיידקים ורעלים מזיקים.

איבר זה חשוב ביותר ולפיכך מהווה יעד בתהליכים של ניקוי הרעלים. הכבד גם משמש כאתר פירוק של גליקוגן לגלוקוז, מייצר חלבונים לקרישת דם, הופך אמוניה לאוריאה, מפרק טריגליצרידים ליצור אנרגיה וכן משמש מאגר לוויטמינים הממיסים בשומן.

לסיכום

לכבד תפקיד חשוב ומרכזי במערכת החיסון ואופן עמידתה מול לחצים, רעלים וגורמי מחלה חיצונים ופנימיים.

הכבד מנטרל תוצרי רעלים, אלרגנים, חיידקים, וירוסים, תרופות ומיני חומרים סינטטיים ומזיקים. הכבד מהווה איבר המקבל אספקת דם רבה ובא במגע ראשון עם הדם הוורידי הרווי ביסודות מזון מהמעיים.

התוכנית לניקוי רעלים ברפואה הטבעית תורמת לחיזוק הכבד, ניקיונו ושיקומו.

זכרו – מחלות רבות וקשות נובעות מתהליך הצטברות הרעלים !!!

חייבים לנקות רעלים!!!

הרפואה הטבעית מציע בעבורך תוכנית אולטימטיבית לניקוי רעלים דרך הנחיות ממוקדות לתזונה נכונה, צמחי מרפא, תוספי תזונה, טיפולי דיקור ומגע ואמצעים מסורתיים ומודרניים נוספים.

אנו חייבים לנקות רעלים – הן כטיפול הבא לרפא, להקל ולהיפטר מסימפטומים רבים אך גם כטיפול מניעתי. אנו מציעים עבורך את התוכנית הטובה מכולן.

התוכנית קלה לביצוע והמשוב הגופני מהיר.

בכל התסמינים ניתן לטפל דרך התוכנית לניקוי רעלים.

אנו מתאימים תוכנית אישית לכל אחד וזאת לאחר תשאול ואבחון מעמיק.

ניקוי רעלים DE – TOX

צוף צמחים לרפואה טבעית – שלבי התוכנית

שלב א'

שלב זה הינו סילוק הרעלים מהמערכות השונות. שלב זה ימשך כשבועיים. בשלב זה הגוף יחווה תהליכים מטבוליים מואצים, תחושה של אנרגיה רבה, חיוניות והטבה בבעיות ותסמינים שונים. במהלך השבוע נחווה גם בתהליך של ירידה במשקל. תינתן תוכנית תזונה קלינית לשבועיים לניקוי רעלים אשר תכלול תפריט מפורט, נטול מזון לא בריא, מעובד ואלרגני. נתמקד בתפריט בריא הכולל מזונות פשוטים ומזינים, בדומה לירקות, פירות דגנים וכדומה.

בשלב זה תחושו אנרגיה רבה יותר ומיגור תסמינים מעיקים. התהליך ילווה בנטילת פורמולות מיוחדות מצמחי מרפא אורגניים, חליטת צמחי מרפא, אבקת בריאות, תוספי תזונה, טיפול מגע ואקופונקטורה (דיקור סיני). תיק התזונה ילווה באלטרנטיבות רבות אשר תקלנה עליך בבחירת הנתיב המתאים בעבורך.

לציין ששלב זה החשוב ביותר ויניב תוצאות דרמטיות המאופיינות בשיפור משמעותי בהרגשה הכללית ובסימפטומים השונים

שלב ב'

הנחיה לתזונה עשירה יותר המכילה מזונות רבים וטעימים המספקים לגוף את צרכיו. תכנית זו קלה יותר אך עדיין תכלול הנחיות בנוגע למה שאסור לאכול ומה אנו חייבים לאכול.

יעמדו לרשותכם מגוון משמעותי יותר של מזונות טעימים ועשירים. בשבועיים אלו ניצור הטבה ושיפור של חילוף החומרים, תתרחש הקלה משמעותית בתסמינים ואף יחל תהליך של ריפוי ליקויים שונים וזאת תוך חיזוק מערכת החיסון ואיזון  הגוף. גם שלב זה ילווה בפורמולות מצמחי מרפא וחליטות אך הרכבם ישתנה בהתאם ליעדי שלב ב'. בשלב זה יינתן תיק תזונה נוסף בליווי שפע של אלטרנטיבות, מתכונים ותפריטים.

שלב ג' – התוכנית הקבועה

תינתן תוכנית קבועה תוך המלצה על פעילות גופנית, תזונה נכונה, מודעות להרפיה והנחיות קיומיות נוספות.

שלב זה יתקיים לאחר ארבעה שבועות.

בתקופה זו ניקינו את הגוף מרעלים תוך פינוי פסולת דרך איברי  ההפרשה. הגברנו את מודעותו לתזונה נקייה ולא מעובדת ונמנענו ממרכיבי מזון מעוררי תגובות אלרגניות.

בתקופה זו יצרנו גם איזון וריפוי של הגוף וזאת דרך החזרת הגוף למצבו הראשוני והבסיסי תוך הקלה על העומס הרב שהוטל עליו.

בשלב התוכנית הקבועה ניצור איזון במערכת העצבים, המשך חיזוק מערכת החיסון והגוף ונקפיד, דרך הנחייה, גם על שגרת חיים בריאה.

תינתן תוכנית תזונה ופגישה חודשית קבועה במהלך חצי שנה ללא תשלום לשם מעקב, אבחון וייעוץ.

בשלב זה עדיין נעסוק בתזונה נכונה אך נשלב יותר מזונות. שלב ג' הינו שלב בו נמזג את שני השלבים הראשונים לשלב התזונה הקבועה. תינתנה הנחיות לדרך חיזוק כוחות הריפוי, הרגיעה והבניה של הגוף וכן הזנה נכונה של הסביבה התאית תוך יצירת איזון פנימי כיסוד להמשך תהליכי הריפוי.

שלב זה ילווה בפורמולה של צמחי מרפא אחת בלבד ובהנחיה תזונתית לתפריט נבון וקבוע.

לסיכום

כל אדם יכול, צריך וחייב לנקות רעלים. מגוון הסימפטומים הנובעים מהצטברות רעלים הוא רב מאוד. יש לציין בטופס התשאול את כל המידע הדרוש בדומה להריון, מחלות ממאירות, פעילות יתר של בלוטת התריס, כשל חיסוני וכדומה.

מטרת הטיפול הינה ניקוי רעלים, שיקום וטיפוח הסביבה התאית בגופנו, שיפור המערכת החיסונית, ניקוז ומתן אפשרות לתהליכי ניקוז, שיפור משמעותי בהרגשה הכללית תוך ריפוי של סימפטומים רבים ותהליך מניעה של היווצרות מחלות רבות וכן איזון משקל הגוף.

תוכנית אישית

התוכנית מותאמת באופן אישי לכל מטופל וזאת תוך קשר יומי רציף עם המטופל כחלק אינטגראלי מתהליך הניקוי.

תוכנית ניקוי הרעלים תהווה עבורך מפנה חשוב בכל הקשור לחדוות הקיום, איזון משקל הגוף וכן מיגור התסמינים, ריפוי ומניעה.

איתן טל CLH
מייסד "צוף צמחים", "נטורל ויז'ן"
מנהל תחום הרפואה הטבעית

הודעה לגולשים באתר

צמחי המרפא ותוספי התזונה מבית היוצר של "נטורל ויז'ן" ובפיתוחו של טל איתן CLH, אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כי אם חלק מסינרגיה קיומית נכונה בדומה לתזונה, תנועה, שיטת נשימה ועוד. כל הסתמכות על המידע המפורט הינה על אחריות הקורא בלבד ותמיד מומלץ להתייעץ גם עם רופא מוסמך. צמחי מרפא הנמכרים בבתי טבע או פארמים אינם מהווים כלי לריפוי בלעדי כי אם חלק מטיפול טבעי ומתוך כך אין "נטורל ויז'ן" מוכרים את התכשירים בחנויות כי אם ישירות אל המטופלים ומטפלים ומרפאות מוסמכים. אנו מעניקים לכם דרך טיפול טבעית מקצועית, רבת היקף והחלפה מהירה.

כל מוצרי "נטורל ויז'ן" אינם תרופות כי אם תוספי תזונה המאושרים ע”י משרד הבריאות. אנו חייבים להעביר לכם גילוי נאות, כי האישור שניתן הינו לבטיחות השימוש ברכיבי התכשיר בלבד ובכך אין מדובר באישור ואסמכתא המתייחסים למטרות השימוש במוצר או להתוויה רפואית כלשהי. "נטורל ויז'ן" מבקשת לומר וזאת חד משמעית, במידע המופיע באתר אין התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית, חשוב להיוועץ ברופא. ההחלטה של רכישת מוצר וכן החלטה לשימוש בו או הסקת מסקנות מכל סוג ביחס למטרת השימוש בו הינה על אחריות הצרכן. מומלץ בכל מקרה ותמיד להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג. ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר. נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש. המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי.

אנו ב"נטורל ויז'ן" טוענים, וזאת באמונה מקצועית, ידע וניסיון רב שמערכת חיסון חזקה, התייחסות רב מערכתית, יציבות נפשית, צמחי מרפא, הנחיות לתנועה, תזונה, נשימה ויציבה, טיפולים בקליניקה והתייחסות הוליסטית מהווים אמצעים אינטגרטיביים עם הטיפול הקונבנציונלי ובכך מעניקים עוצמה רבה יותר לתהליך הטיפול.
אנו ב"נטורל ויז'ן" מעניקים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל בתחום הדרך הטבעית ובכך מבקשים, וזאת דרך אמונתנו והמקצועיות שלנו לתת לכם את הטיפול הטבעי והמותאם הטוב ביותר עבורכם.

יצירת קשר
אולי יעניין אותך גם
פיברואדנומה של השד

פיברואדנומה של השד FIBROADENOMA פיברואדנומה הינה גידול שפיר שהינו הגדלה של תאים בתוך רקמה תקינה. הגידול אינו פוגע בה ואף אינו יוצר גרורותיות באיברים מרוחקים

קרא עוד »
צוף צמחים ונטורל ויז׳ן

מאמר לעיון בכל הקשור לטיפול הנפשי ב"צוף צמחים" ו"נטורל ויז'ן" אני מקשיב לעומקם של המילים של מטופליי במרפאת צוף צמחים, הן בפגישה והן המילים הכתובות

קרא עוד »
natural_vision_logo.png
נטורל ויז'ן
נטורל ויזין הינה קלינקה לטיפול טבעי מסייע ולחלוטין לא אלטרנטיבי. חשיבות הרפואה הקונבנציונלית עליונה בכל הקשור לטיפול בסרטן והסיוע הטבעי הינו גיוס כוחות נוספים וחשובים 

כל המידע הניתן באתר זה אינו התוויתי ואינו רפואי המלצותינו לגבי צמחי מרפא ותוספים, תנועה, אורח חיים בריא, יציבה, נשימה וטיפולי הדיקור והמגע אינן מתיימרות להחליף טיפול רפואי ויעוץ על ידי רופא או מטפל אנו ממליצים להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה. למען הסר ספק, המידע באתר זה אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא ואין בו תחליף ליעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת.