פרוסטטה – PROSTATE

PROSTATE

פרוסטטה

הגדלה שפירה של בלוטת הערמונית

חשוב ליצור תהליך טיפול טבעי שורשי ולא רק סימפטומטי לעצירת הפרוגרסיה 

הגדלה שפירה של הערמונית הינה מצב רפואי של הגדלה פרוגרסיבית של מבנים רקמתיים, סיבים בשריר הערמונית ואפיטל בבלוטה. תופעה זו שכיחה בישראל אצל גברים בני 50 ומעלה ומהווה בסיס לדלקת הערמונית וסרטן הערמונית (המהווה סיבת מוות שלישית לגברים בישראל). ההגדלה גורמת ללחץ על השופכה, חסימת דרכי השתן, זרם חלש, התרוקנות לא יעילה, כאבים דוקרים ועוד.

השאירו פרטים לתיאום פגישת אבחון מקיפה

הטיפול הטבעי ב"נטורל ויז'ן" עושה שימוש בטבע. אנו משווקים ומפתחים מאות סוגים של צמחי מרפא ותוספי תזונה באישור משרד הבריאות. מרפאתנו הינה מרפאה עתירת ניסיון. הטיפול הטבעי מעניק הקלה דרמטית ובכך דוחה אפשרות כירורגית ותרופות בעלות תופעות לוואי קשות. אנו תוקפים את בסיס שורש הבעיה. אנו נעניק טיפול טבעי וזאת לשם מניעת הטיפול הקונבנציונאלי אשר רווי בתופעות לוואי וזאת תוך פגיעה וודאית בכושר המיני.

מדוע טיפול טבעי ב"נטורל ויז'ן"

  • הטיפול הרפואי הרגיל הינו ניתוח כירורגי פולשני לשם הסרת הערמונית או פגיעה בכלי דם.
  • רבים מהמנותחים מגלים בעיות רבות לאחר הניתוח בדומה לאי מתן שתן, אין אונות, התפתחות סרטנית, כאבים ועוד.
  • אנו עושים שימוש בתרופה טבעית מותאמת עבורך.
  • הטיפול הטבעי מעניק תועלת רבה לחדוות החיים וזאת מעבר לטיפול בערמונית.
  • חינם – אבחון וייעוץ
  • מתן פרוטוקול טיפול לאחר פגישה לעיון עוד בטרם טיפול.

 ערמונית הסבר

הערמונית הינה בלוטה בעלת תכונות מפרישות. היא ממוקדת באזור האגן ומתחת לשלפוחית השתן ועוטפת את השופכה. השופכה הינה רקמה בעלת מבנה חלול דרכה עובר הזרע והשתן. הזרע, מקורו באשכים ומטרת השופכה הינה פליטת הזרע והשתן מהפין. בלוטת הערמונית הינה רקמה המייצרת את נוזל הזרע ואכן בצורתה דומה לערמון. הערמונית, כאמור עוטפת את צינור השופכה ואכן, המפגש הפיזיולוגי בין הערמונית לשופכה מהווה בסיס לבעיה.

בלוטת הערמונית עלולה לגרום לבעיות רבות וזאת על אף גודלה הזעיר. הבעיות יכולות להתבטא בצורה של פרוסטטיטיס, הגדלה שפירה של הערמונית ואף סרטן שהינו קרצינומה של הערמונית. סרטן הערמונית הינו הסרטן השכיח ביותר אצל גברים בישראל. סרטן זה אינו פשוט כפי שלעיתים מציגים אותו ומהווה סיבת מוות שכיחה ומקורו בהגדלה שפירה של הערמונית מתוך כך חשיבות הטיפול הטבעי אינה מוטלת בספק וזאת בעצירת הפרוגרסיה וביטול סביבה המעודדת תאים סרטניים. בעת הגדלה שפירה של הערמונית הופך הפוטנציאל לסרטן הערמונית גבוה מאוד וזאת דרך עליה בערכי PSA ומדדים נוספים.

הטיפול הטבעי בבלוטת הערמונית הינו החשוב מכל ויפה שעה אחת קודם

הערמונית – אנטומיה ותפקידים

המילה פרוסטטה (PROSTATE) פירושה שמירה. אכן כן, הערמונית שומרת על הזרע הזורם דרך השופכה בכך שהיא מפרישה נוזל אל צינור השופכה. בעת האורגזמה הגברית נוצר מפגש בין הנוזל המופרש מהערמונית עם נוזל הזרע. השמירה נובעת מעצם התהליך בין הזרע האמור להיכנס אל איבר המין הנשי אשר יש בו חומצה להגנה אל מול מזהמים שונים. החומצה שבאיבר הנשי עלולה לפגוע בזרע החודר אליה. כך עלול להיפגע הפוטנציאל לרבייה. הנוזל המופרש מהערמונית הינו מגן ומנטרל את החומצות באיבר הנשי. הנוזל המופרש מהערמונית מהווה כלי סיוע לתנועת תאי הזרע דרך הנרתיק. בנוסף, זאת גם דרך שמירה מסוימת. לאחר פליטת הזרע, מתכווץ שריר הערמונית ומסייע לפליטה רבה יותר של הזרעים ולא מאפשר את חזרתו של נוזל הזרע לכן חשובה ההבנה שבלוטה קטנה ומזערית זו, בעלת חשיבות רבה לכניסה להריון.

חשוב גם לציין שהנוזל המופרש מהערמונית מכיל בין יתר החומרים גם את המינרל אבץ שהינו מחזק חיסוני ומהווה גורם אנטי חיידקי וויראלי.

בלוטת הערמונית חייבת תמיכה הורמונאלית וזאת לתמיכה של DHT שהינו דהידרוטסטסטורון הנובע מתהליך הייצור של הורמון הטסטוסטרון.

הטסטוסטרון הינו הורמון נפוץ אצל הגבר ובהיעדרו או בהפחתתו נפגעת הבלוטה. אך, שימו לב, אל מול זאת, כאשר קיימת פעילות מוגברת של  דהידרוטסטסטורון בבלוטה נגרמת מחלה בערמונית. מתוך כך חשובה הידיעה שהגברתו של ההורמון הזה גורמת להגדלה של הערמונית, דלקת וסרטן. גדילתה נובעת מתזונה לא נכונה של חלבונים מן החי, העדר פעילות גופנית, מתח, עישון, חוסרים ועוד.

חשוב ליצור תהליך טיפול שורשי ולא רק סימפטומאטי למניעה ואי הישנות הבעיה.

מחלות הערמונית

הגדלה שפירה של הערמונית מכונה גם היפרפלזיה (B.P.H) וודאי שקיים תהליך טבעי המשנה את גודלה אך לחלוטין אינו אמור ליצור מחלה ובעיות אף בגיל מבוגר. יותר מכך, אין בעיה זו גזרת גורל כרונולוגי. הערמונית ניתנת לטיפול דרך הרפואה הטבעית.

בתהליך ההיפרפלזיה, הבלוטה מתחילה ליצור לחץ על צינור השופכה ובכך לגרום לבעיות וזאת עד לחסימה מוחלטת ומסוכנת. בנוסף תגרום הבלוטה לזרימה חלשה וכאבים בעת מתן שתן, קימה בלילה מספר רב של פעמים, צריבה, שארית שתן, תכיפות במתן שתן, חוסר יכולת להתאפק, זרימה מקוטעת, מאמץ להטלת שתן, בעיות בחיי המין ועוד.

בתהליך ההתעבות השלילית של הערמונית מתפתחות רקמות גושיות קשות יותר ובהתפתחותן גורמות להגדלת הערמונית. הם הופכות לקשות ומונעות את תהליך הכיווץ וההרפיה החשובים לערמונית. במצב זה נוצר תהליך של הגנה אל מול השריר והרקמות הקשיחות והופכים את שריר שלפוחית השתן, זו שהערמונית מתהדקת עליה, לבעלת שרירים חלשים. במצב זה יוצרים שרירי השופכה טונוס רב והמאמץ הרב מול התהדקות הערמונית גורם להיחלשותם.

הטיפול הטבעי מהווה יסוד לשינוי דרמטי בבלוטת הערמונית ובכל מערכות הגוף

ערמונית מוגדלת – אטיולוגיה (סיבות) ותסמינים

הרפואה הרגילה, כדרכה, אינה מסוגלת ליצור הבהרה ברורה של הסיבות לבעיה. וודאי שחלקן הורמונאליות, אנרוגניים, אסטרוגני ובעיקר לאותו גורם אנרוגני שהינו ההורמון DHT (ALPHA – REDUCTASE 5) וזאת דרך ההתמרה מההורמון המכונה אסטרוגן. במצב זה, DHT יוצר קשר לקולטנים בערמונית ובכך נוצר תהליך ופגיעה ב-DHT. מצב זה גורם לעיכוב של תמותת תאים ושגשוג תאים ובכך גורם להגדלתה. מצב זה גורם ליצירת נוגדנים נוספים המתאמים לבלוטה שהינםPROSTATE SPECIFIC ANTIGEN  P.S.A  מחקרים רבים מציגים לחלוטין את הקורלציה בין הגדלה שפירה של הערמונית לבין רמה גבוהה של DHT או לחלוטין, שימו לב, לא רק שהרי לשום דבר ולכל סוג של התהוות אין קיום עצמי. קיימים גורמים נוספים בדומה לעלייה ברמת האסטרוגן והאסטרדיול. אסטרוגן המקושר לחלבונים בדם יוצר השפעה על הבלוטה. מעבר לגורמים ההורמונאליים המשפיעים על הבלוטה ועלייתם של ההורמונים בדומה לאסטרוגן, פרולקטין, DHT ועוד. מתברר וללא ספק, כפי שציינתי, שמצבים של חיים לא בריאים, תזונה, חלבונים מן החי הכוללים: ביצים, בשר, מוצרי חלב וכדומה. מתח, חוסר בפעילות גופנית, עשן סיגריות, הצטברות רעלים ועוד. גם גורמים ואולי יותר מכל לערמונית מוגדלת.

לאחר שסקרתי עבורכם את ההיבט הפיזיולוגי, הורמונאלי ואנטומי חשוב לדעת את התסמינים השונים:

  • קושי להטיל שתן
  • זרימה חלשה
  • קימה בלילה מספר פעמים
  • כאבים במתן שתן
  • צריבה
  • שאריות שתן
  • טפטוף במתן שתן
  • מתן שתן בתדירות גבוהה
  • חוסר יכולת להתאפק
  • דחף פתאומי לשתן
  • בעיות בתפקוד המיני
  • לחץ להטלה
  • מאמץ להטלת שתן
  • ריכוז להטלת שתן
  • עצירת שתן
  • עליית PSA

כל אלו הינם סימנים הנובעים מהגדלה או היפרפלזיה של הערמונית שבמצב זה מפעילים לחץ על השופכה. השופכה, כפי שציינו נפגעת, נחלשת, מאבדת את גמישותה ומהווה מקור נוסף לבעיות ומחלות.

הטיפול הטבעי הינו הכרחי לפני כל טיפול רגיל ופולשני

אך גם במקביל לטיפול הרגיל

נקודה חשובה

חשובה ההבנה שגודלה של הערמונית, לעיתים, לא בהכרח גורם לתסמינים. התסמינים החמורים לא בהכרח יתגלו אצל אדם המאובחן כבעל ערמונית מוגדלת. מתוך כך, לעיתים אין כל תסמינים הנובעים מהערמונית בלבד כי אם שילוב של מספר גורמים, ובעת שנעניק תשומת לב נכונה לסביבת הערמונית הכוללת אנטומיה אך גם אורח חיים אכן ניצור הקלה וריפוי ונמנע מניתוחים קשים.

בנושא הערמונית, ניתן ליצור טיפול טבעי בסרטן אשר יהיה יעיל אך גם בעל חזון טיפולי. הניסיון לתת לך ליטול תרופות אינו נכון במצבך שהרי טמסולין (TMSULIN) שהינה תרופה החוסמת את הקולטן אלפא 1 ובכך אמורה לשפר את זרימת השתן, תוך הקלה בתסמינים. טמסולין הינה תרופה אשר יוצרת גם תופעות לוואי שכיחות בדומה לכאבי ראש, חולשה, סחרחורת או ערפול, הפרעות שינה, דלקות, שלשול, בחילות, ירידה בחשק המיני ועוד (ראה עוד הסבר בהמשך).

חוסמי אלפא 1 שהינם גם טמסולין או קסטרל הינם בעלי תופעות לוואי ולכן השימוש בהם פוחת בעולם מלבד בישראל כפי שציינתי, תהליך הפרוגרסיה של הערמונית, וזאת תוך שימוש בתרופות מהווה אשליה של ריפוי במהלך השנים שכן תהליכים רבים עלולים בכל יום להתעורר וזאת ממצב של הגדלה שפירה בדומה לדלקת בערמונית ולסרטן. גם כאשר הערמונית מוגדלת, אין היא בהכרח גורמת לתסמינים שווים וקבועים וזאת משום שכל בעיה נובעת מהתהוות של מספר סיבות. טיפול טבעי נכון יכול ליצור התמרה דרמטית בכל הקשור לערמונית. מתוך כך יש ליצור תהליך של חודשיים לטיפול ממוקד בערמונית המוגדלת אך כתמיד, הטיפול הטבעי מעניק תועלת רבה לגוף כולו. חשובה מאוד הגישה הטבעית, המושכלת והמותאמת לבעיות השונות שהועלו שהרי אכן ניתן ליצור הן הקלה תסמינית והן עצירת הפרוגרסיה.

הפרוגרסיה בערמונית קיימת בכל יום ויום וללא טיפול נכון יכולה להיות החמרה אשר תוביל לניתוח ובסיס לבעיות קשות וממאירות. חשוב לא להתקדם לקראת אפשרות ניתוחית בדומה לכריתה סגורה של הערמונית או כריתה פתוחה ופוטנציאל לתופעות לוואי בדומה לפגיעה קשה במערכת השתן וכן למנותחים רבים נגרמת היצרות של צינור השתן עקב, הדלקת מצב שדורש ניתוח, חוזר, כאבים, אובדן שליטה זמני בשלפוחית השתן. פוטנציאל לממאירויות ועוד. הטיפול הטבעי מהווה כלי אדיר ממדים, הן לעצירת הפרוגרסיה והן לתסמינים.

הטיפול הטבעי בבלוטת הערמונית ותסמיניה חייב להיות מושכל ומותאם.

במהלך הטיפול יש להעניק לגוף כשלם טיפול טבעי הן לתמיכה, הן לטיפול בתסמינים אך גם, כאמור, להיבט הפרוגרסיבי. לציין שהתהליך הטבעי מהווה שינוי דרמטי בערמונית ובגוף כשלם. אין ספק שהמערכת האורולוגית מהווה בטיפול זה יעד עיקרי אך גם מימוש יעדים נוספים שאפרט. ניצור תהליך ריפוי טבעי לתסמיני הערמונית. חשוב גם ליצור איזון מיטבי כללי של הגוף שהרי איזון מיטבי של הגוף מהווה גורם משפיע על בריאות הערמונית.

הטיפול הטבעי יפחית ערךPSA  ואף יעצור התקדמות שלילית ופוטנציאלית

מהו PSA ???

PSA הינו חומר ביוכימי המופרש בבולטת הערמוניות. PSA מסייע להתמרת נוזל הזרע. PSA מיוצר בתהליכים ביוכימיים בגוף האדם בבלוטות הערמונית. לעיתים מתגלה רמה גבוהה של PSA במצבים של דלקת, BPH (פרוסטטה) וסרטן. לציין שבמהלך ביופסיה יש עליה ברמות PSA תקופת מסיבית לאחר לקיחת הביופסיה.

לעיתים ניתן לצפות בעליה של PSA מעל לרמה הרצויה וזאת אל אף שאין תסמינים תומכים גם בבדיקות ההדמיה. מתוך כך יש שלעיתים אין ממצאים ברורים.

הטיפול הרפואי במקרה של עליה ב PSA אינו ברור אך חשובה התייחסות קלינית. וודאי שבעליה לא מבוקרת וסדירה וכאשר הינה נוספת לערכים גבוהים יש ליצור טיפול מונע.

 כאמור, ואציין זאת שוב, הטיפול הקונבנציונלי כולל תרופות הורמונאליות בעלות תופעות לוואי ומסוכנות.

בעת החרפה החולים מאבדים את חדוות החיים, חייבים להיות בקרבת שירותים, לא ישנים טוב בלילה והתוצאה מכך תשושים ביום וחשופים לחולשה חיסונית ומחלות רבות, הופכים לחסרי שקט ובכך פוגעים בכל מערכות הגוף, לחץ דם ובעיות לב. חשופים, כאמור, להתפתחות דלקתית, אימפוטנציה, סרטן ערמונית וסרטן שלפוחית השתן.

הטיפול הקונבנציונאלי

הטיפול הרגיל מבקש להקל את חומרת התסמינים וזאת באמצעות תרופות, בדיקות פולשניות ולא נעימות וטיפול כירורגי המלווה בתופעות לוואי רבות. הטיפול, בין היתר, כולל תרופות אלפא אדרנרגיות שהינן תרופות אנטי ספזמוטיות (מרפות כיווץ) בדומה ל"דוקסאוזוסין". תרופות אלו עתירות תופעות לוואי בדומה לירידה חדה של לחץ הדם, הרפיית כלי דם, חולשה, דפיקות לב וכן סיכון גבוה הנובע ממנת יתר.

לעיתים קרובות, אפקט התרופה מבטא את עצמו לאחר כשלושה חודשים בלבד, דבר המעיד על הצורך של הטיפול הטבעי גם במקביל לטיפול הרגיל. לעיתים חייב הרופא להחדיר לגוף צנטר לניקוז השלפוחית ואף ליצור תהליך טיפול מסיבי באנטיביוטיקה. יש וניתוח מהווה את הפיתרון היחיד שבו מעביר הרופא אנדוסקופ דרך השופכה תוך הסרת חלק מבלוטת הערמונית. יש וכ 10-15% מהטיפולים הפולשניים גורמים לבעיות בהטלת שתן ואין אונות, דבר המחייב ניתוחים נוספים במהלך שנים.

חשוב

בעת לכתו של הגבר אל הרופא וזאת כאשר בעת "חווית התסמינים" מתבקש ליטול תרופה לחלוטין לא מציינים בפניהם שתהליך זה גורם לבעיות נוספות בדומה לסרטן הערמונית, השלפוחית, פרוסטטיטיס ועוד בעיות רבות הנובעות מהגורמים לבעיה זו שהתרופה לחלוטין אינה מטפלת בהם ואף מעודדת את צמיחתם.

הטיפול הטבעי בבלוטת הערמונית הינו הטיפול החשוב מכל. אל תמהר לקבל את ההמלצות הפולשניות של הטיפול הרגיל והתרופות המתלוות לתהליך זה

"נטורל ויז'ן" – מרפאה לרפואה טבעית

B.P.H – Benign Prostatic Hyperplasia

יש תשובה טבעית להגדלת הערמונית. הטיפול הטבעי מקל ומבטל את התסמינים אך גם נוגע בשורש הבעיה ובכך משפר את חדוות הקיום ותקינות הגוף. אין ספק שהגדלת הערמונית מלווה, בדרך כלל, בערכים גבוהים של שומנים בדם, יתר לחץ דם וכדומה. הטיפול הטבעי מטפל בכל תסמיני הבעיה. הערמונית מגיבה היטב לטיפולים טבעיים בכל הקשור לתזונה, צמחי מרפא ייחודיים, טיפולי מגע, טיפולים מסורתיים, דיקור סיני רב מערכתי ותוספי תזונה אך רק דרך שימוש מושכל וחומרים עתירי מרכיבים פעילים.

אנו, ב"נטורל ויז'ן" קליניקה לרפואה טבעית, ניצור עבורכם מארג טיפול טבעי והוליסטי אשר יבטל את הגישה הפולשנית, המסוכנת והמגבילה ואת הטיפול התרופתי עתיר תופעות הלוואי.

מארג הטיפול הטבעי ב"נטורל ויז'ן" יצור שינוי דרמטי בכל הקשור לסימפטומים השונים, הן לבלוטת הערמונית והן לגוף על כל מערכותיו. תהליך הריפוי הטבעי מהווה מכשיר אדיר למניעה ולהישנות הבעיה וכן בעיות נוספות.

אנו נעשה שימוש בתחומי התמחותנו וזאת דרך נתיבים של תזונה קלינית מיטבית אשר תכלול גם תיק תזונה קבוע. טיפול בצמחי מרפא אורגאניים וייחודיים בכמוסות, מיצויים וחליטות. טיפולי מגע ודיקור סיני, תוספי תזונה וכן טיפולים מסורתיים המובילים בכל העולם.

הודעה לגולשים באתר

צמחי המרפא ותוספי התזונה מבית היוצר של "נטורל ויז'ן" ובפיתוחו של טל איתן CLH, אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כי אם חלק מסינרגיה קיומית נכונה בדומה לתזונה, תנועה, שיטת נשימה ועוד. כל הסתמכות על המידע המפורט הינה על אחריות הקורא בלבד ותמיד מומלץ להתייעץ גם עם רופא מוסמך. צמחי מרפא הנמכרים בבתי טבע או פארמים אינם מהווים כלי לריפוי בלעדי כי אם חלק מטיפול טבעי ומתוך כך אין "נטורל ויז'ן" מוכרים את התכשירים בחנויות כי אם ישירות אל המטופלים ומטפלים ומרפאות מוסמכים. אנו מעניקים לכם דרך טיפול טבעית מקצועית, רבת היקף והחלפה מהירה.

כל מוצרי "נטורל ויז'ן" אינם תרופות כי אם תוספי תזונה המאושרים ע”י משרד הבריאות. אנו חייבים להעביר לכם גילוי נאות, כי האישור שניתן הינו לבטיחות השימוש ברכיבי התכשיר בלבד ובכך אין מדובר באישור ואסמכתא המתייחסים למטרות השימוש במוצר או להתוויה רפואית כלשהי. "נטורל ויז'ן" מבקשת לומר וזאת חד משמעית, במידע המופיע באתר אין התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית, חשוב להיוועץ ברופא. ההחלטה של רכישת מוצר וכן החלטה לשימוש בו או הסקת מסקנות מכל סוג ביחס למטרת השימוש בו הינה על אחריות הצרכן. מומלץ בכל מקרה ותמיד להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג. ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר. נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש. המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי.

אנו ב"נטורל ויז'ן" טוענים, וזאת באמונה מקצועית, ידע וניסיון רב שמערכת חיסון חזקה, התייחסות רב מערכתית, יציבות נפשית, צמחי מרפא, הנחיות לתנועה, תזונה, נשימה ויציבה, טיפולים בקליניקה והתייחסות הוליסטית מהווים אמצעים אינטגרטיביים עם הטיפול הקונבנציונלי ובכך מעניקים עוצמה רבה יותר לתהליך הטיפול.
אנו ב"נטורל ויז'ן" מעניקים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל בתחום הדרך הטבעית ובכך מבקשים, וזאת דרך אמונתנו והמקצועיות שלנו לתת לכם את הטיפול הטבעי והמותאם הטוב ביותר עבורכם.

יצירת קשר
המלצה - בלוטת ערמונית מוגדלת ו PSA גבוה
אוגוסט 2022 בלוטת ערמונית מוגדלת ו PSA גבוה – מכתב המלצה ותודה שמי אילן בן 64 הגעתי...
המלצה - סרטן בערמונית 
17.8.22 המלצה – סרטן בערמונית  תודה על הטיפול. הגעתי למרפאה עם סרטן במצב מתקדם. השאירו פרטים לתיאום...
המלצה - סרטן הערמונית
סרטן הערמונית לאיתן והצוות 8.3.20 לפני כשמונה חודשים עברתי בדיקות שגרתיות, כמו כל שנה כמה מהתוצאות נראו...
אולי יעניין אותך גם
פיברואדנומה של השד

פיברואדנומה של השד FIBROADENOMA פיברואדנומה הינה גידול שפיר שהינו הגדלה של תאים בתוך רקמה תקינה. הגידול אינו פוגע בה ואף אינו יוצר גרורותיות באיברים מרוחקים

קרא עוד »
צוף צמחים ונטורל ויז׳ן

מאמר לעיון בכל הקשור לטיפול הנפשי ב"צוף צמחים" ו"נטורל ויז'ן" אני מקשיב לעומקם של המילים של מטופליי במרפאת צוף צמחים, הן בפגישה והן המילים הכתובות

קרא עוד »
natural_vision_logo.png
נטורל ויז'ן
נטורל ויזין הינה קלינקה לטיפול טבעי מסייע ולחלוטין לא אלטרנטיבי. חשיבות הרפואה הקונבנציונלית עליונה בכל הקשור לטיפול בסרטן והסיוע הטבעי הינו גיוס כוחות נוספים וחשובים 

כל המידע הניתן באתר זה אינו התוויתי ואינו רפואי המלצותינו לגבי צמחי מרפא ותוספים, תנועה, אורח חיים בריא, יציבה, נשימה וטיפולי הדיקור והמגע אינן מתיימרות להחליף טיפול רפואי ויעוץ על ידי רופא או מטפל אנו ממליצים להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה. למען הסר ספק, המידע באתר זה אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא ואין בו תחליף ליעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת.