מערכת החיסון – חולשה חיסונית

מערכת החיסון – חולשה חיסונית

מערכת החיסון הינה מערכת מסועפת המבטאת את עצמה בכל רקמות הגוף. תפקידיה של מערכת החיסון הינם הגנה על הגוף אל מול גורמים זרים אך גם סילוק רקמות נגועות והשמצת תאים חריגים בדומה לתאי סרטן. ניתן לחלק את מערכת החיסון לשני חלקים. האחד מורכב ממערכת אשר תפקידה למנוע את חדירתם של גורמים מזיקים ובין יתר האמצעים שלה ניתן לציין את העור, הרקמות הריריות דרכי הנשימה, מערכת המין, חומציות הקיבה, מערכת השתן ועוד. החלק השני מורכב ממנגנוני לחימה בפולשים הזרים שכבר קיימים בגוף ואי איזון במערכות שונות והאמצעים הינם תאים חיסוניים וחלבונים הממוקמים בדם ובכל רקמות הגוף וכן אברי חיסון בדומה לטחול ובלוטת הלימפה. מערכת החיסון מורכבת מתאים המכונים לויקוציטים שהינם תאי דם לבנים ומיקומם במוח.

תאי מערכת החיסון מורכבים מנויטרופילים (NEUTROPHILS) שהינם עיקר תאי הדם הלבנים ומהווים קו הגנה ראשוני מול גורמים מזיקים ובמהלך פעילותה הם בולעים ומפרקים את הגורמים דרך עיכול אנזימתי. בנוסף קיימים לימפוציטיםlymphocyts  המתחלקים לשלוש קבוצות בדומה לסוג B המייצר נוגדנים וסוג T המחסלים תאים של נגועים בווירוסים ומפרישים חומרים ליצור לימפוציטים B ותאי הרג (NK) המחסלים תאים נגועים בנגיפים ותאים סרטניים. קיימים גם מאקרופאג'ים (MACROPHAGES) הממוקמים ברקמת חיבור, ריאות, טחול, כבד, דם קשרי לימפה והם בולעים גורמים זרים ורקמות נגועות ומפרישים חומרים לוויסות חיסוני להפרשת אינטרלוקינים במצבי זיהום. מערכת החיסון מכילה גם נוגדנים הפועלים נגד חומרים המעוררים תגובה חיסונית. מערכת החיסון מכילה גם את "מערכת המשלים" המכילה חלבונים שונים בזרם הדם לסייע בזיהוי גורמים זרים וציתוקינים שהינם חלבונים היוצרים תקשורת בין תאית. מערכת החיסון מכילה גם את מערכת הלימפה המורכבת מקשרי לימפה (בלוטות) תוך שהיא המסועפת לכל איבר בגוף למעט המוח.

חולשת מערכת החיסון

השאירו פרטים לתיאום פגישת אבחון מקיפה

חולשה חיסונית הינה מצב מסוכן מאוד ופרוגרסיבי. החולשה החיסונית יוצרת בעיות פונקציונאליות אך גם מחלות רבות ונטייה מוגברת לזיהומים, לעיתים מסוכנים. הפרעות וחולשה של מערכת החיסון עלולה לגרום להתלקחות סרטנית קשה וזיהומית של נגיפים, וירוסים וחיידקים. אנו גם מבחינים בתגובה איטית לריפוי והעדר תגובה לתרופה אנטיביוטית הנובעת מחולשה חיסונית.

הרפואה הטבעית הינה הרפואה היחידה לחיזוק מערכת החיסון מגוון הטיפולים בצוף צמחים מהווים את הכלי החשוב מכל לחיזוק חיסוני ובזמן קצר

חולשה חיסונית – התסמינים ובעיות

דלקת גרון              דלקת אוזניים     סינוסיטיס          דלקת סמפונות

פטרת פה               דלקת חניכיים    אפטות              דלקת עיניים

פטריות                  אקזמה             פריחות              כתמים על העור

נשירת שיער           שלשולים          עצירות               מחלת ילדים כרונית

משקל                    קנדידה            טחול מוגדל         בלוטה מוגדלת

פטרת בנרתיק         מחלת מין        גזים

מחלה אוטואימונית   אי שקט           חולשה קשה

מחלת סרטן            מצבי דיכאון

חולשה חיסונית – אטיולוגיה (סיבות)

חוסר חיסוני בילדים      זיהומים                       מחלת ילדים

מחלת הנשיקה            מחלת דם                    סרטן

זיהומים פטרייתיים       לוקמיה                        לימפומה

מיאלומה                    מחסור בנויטרופילים      סוכרת

כליות                         צריכת אנטיביוטיקה      חיפה לכימיקלים

משאפים                     סטרואידים                  טראומות

בעיות עיכוליות            מצבי סטרס                 העדר שינה

דיכאון                        עבודה מאומצת            חסרים תזונתיים

תזונה לקויה              העדר פעילות נכונה       זקנה ועוד

הטיפול הטבעי

הטיפול הטבעי בחולשה חיסונית יצור את חיזוק המערכת תוך שימוש בהנחיות קיומיות וצמחי מרפא המותאמים. לכל בעיה. צמחי המרפא משמשים לחיזוק מערכת החיסון ומסייעים לגוף להתמודדות תוך איזון הורמונאלי ולמפתי.

אסטרטגית טיפול בצמחי מרפא

צמחי מרפא ממריצי חיסון

צמחי מרפא מחזקים ומאזני חיסון

צמחי מרפא נוגדי זיהום

צמחי מרפא נוגדי אלרגיה

צמחי מרפא מנקזי לימפה

צמחי מרפא אדפטוגנים

צמחי מרפא נוגדי חיידקים

צמחי מרפא וירוסים

צמחי מרפא נוגדי פטריות

צמחי מרפא פרזיטים

צמחי מרפא מרגיעים ומאזנים

צמחי מרפא מזינים את מערכת העצבים

איתן טל CLH
מייסד "צוף צמחים", "נטורל ויז'ן"
מנהל תחום הרפואה הטבעית

הודעה לגולשים באתר

צמחי המרפא ותוספי התזונה מבית היוצר של "נטורל ויז'ן" ובפיתוחו של טל איתן CLH, אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כי אם חלק מסינרגיה קיומית נכונה בדומה לתזונה, תנועה, שיטת נשימה ועוד. כל הסתמכות על המידע המפורט הינה על אחריות הקורא בלבד ותמיד מומלץ להתייעץ גם עם רופא מוסמך. צמחי מרפא הנמכרים בבתי טבע או פארמים אינם מהווים כלי לריפוי בלעדי כי אם חלק מטיפול טבעי ומתוך כך אין "נטורל ויז'ן" מוכרים את התכשירים בחנויות כי אם ישירות אל המטופלים ומטפלים ומרפאות מוסמכים. אנו מעניקים לכם דרך טיפול טבעית מקצועית, רבת היקף והחלפה מהירה.

כל מוצרי "נטורל ויז'ן" אינם תרופות כי אם תוספי תזונה המאושרים ע”י משרד הבריאות. אנו חייבים להעביר לכם גילוי נאות, כי האישור שניתן הינו לבטיחות השימוש ברכיבי התכשיר בלבד ובכך אין מדובר באישור ואסמכתא המתייחסים למטרות השימוש במוצר או להתוויה רפואית כלשהי. "נטורל ויז'ן" מבקשת לומר וזאת חד משמעית, במידע המופיע באתר אין התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית, חשוב להיוועץ ברופא. ההחלטה של רכישת מוצר וכן החלטה לשימוש בו או הסקת מסקנות מכל סוג ביחס למטרת השימוש בו הינה על אחריות הצרכן. מומלץ בכל מקרה ותמיד להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג. ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר. נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש. המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי.

אנו ב"נטורל ויז'ן" טוענים, וזאת באמונה מקצועית, ידע וניסיון רב שמערכת חיסון חזקה, התייחסות רב מערכתית, יציבות נפשית, צמחי מרפא, הנחיות לתנועה, תזונה, נשימה ויציבה, טיפולים בקליניקה והתייחסות הוליסטית מהווים אמצעים אינטגרטיביים עם הטיפול הקונבנציונלי ובכך מעניקים עוצמה רבה יותר לתהליך הטיפול.
אנו ב"נטורל ויז'ן" מעניקים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל בתחום הדרך הטבעית ובכך מבקשים, וזאת דרך אמונתנו והמקצועיות שלנו לתת לכם את הטיפול הטבעי והמותאם הטוב ביותר עבורכם.

יצירת קשר
אולי יעניין אותך גם
פיברואדנומה של השד

פיברואדנומה של השד FIBROADENOMA פיברואדנומה הינה גידול שפיר שהינו הגדלה של תאים בתוך רקמה תקינה. הגידול אינו פוגע בה ואף אינו יוצר גרורותיות באיברים מרוחקים

קרא עוד »
צוף צמחים ונטורל ויז׳ן

מאמר לעיון בכל הקשור לטיפול הנפשי ב"צוף צמחים" ו"נטורל ויז'ן" אני מקשיב לעומקם של המילים של מטופליי במרפאת צוף צמחים, הן בפגישה והן המילים הכתובות

קרא עוד »
natural_vision_logo.png
נטורל ויז'ן
נטורל ויזין הינה קלינקה לטיפול טבעי מסייע ולחלוטין לא אלטרנטיבי. חשיבות הרפואה הקונבנציונלית עליונה בכל הקשור לטיפול בסרטן והסיוע הטבעי הינו גיוס כוחות נוספים וחשובים 

כל המידע הניתן באתר זה אינו התוויתי ואינו רפואי המלצותינו לגבי צמחי מרפא ותוספים, תנועה, אורח חיים בריא, יציבה, נשימה וטיפולי הדיקור והמגע אינן מתיימרות להחליף טיפול רפואי ויעוץ על ידי רופא או מטפל אנו ממליצים להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה. למען הסר ספק, המידע באתר זה אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא ואין בו תחליף ליעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת.