טיפול טבעי ומשלים למחלות ממאירות

תוכן עניינים

טיפול טבעי ומשלים למחלות ממאירות

במשך עשרות שנים ולאחר מקרים רבים ברחבי העולם, מובהקת המגמה ליצור טיפולים נוספים בסרטן דרך הרפואה הטבעית וזאת לאחר קבלת האבחון. הטיפולים הטבעיים נעשים בשילוב עם הטיפולים הקונבנציונליים בדומה לכימותרפיה, לאחר ניתוח, הקרנות וטיפולים ביולוגיים ואימונולוגיים. הגישה הטבעית ב"נטורל ויז'ן" הינה מקיפה, הוליסטית, מסייעת, משלימה, מעניקה כוחות, מחזקת את מערכת החיסון ומקלה על תופעות הלוואי של הטיפול הרגיל בטיפול בסרטן.

האם הטיפולים הקונבנציונליים שאתם עוברים אינם מספקים את חזון הריפוי? האם אתם מרגישים שמערכת החיסון שלכם חייבת עוצמה חיסונית רבה יותר? האם אתם רוצים אפשרויות טיפול נוספות?

מרכז "נטורל ויז'ן" מבית "צוף צמחים" הוקם, וזאת לאחר ניסיון רב שנים והצלחות רבות כדי להעניק סיוע טבעי רב עוצמה ואינטגרטיבי לרפואה הרגילה.

אנו מציעים עבורכם תוכנית טיפול מותאמת באופן אישי לצרכים שלכם וזאת תוך שילוב אופטימלי של כל אפשרויות הטיפול הטבעי המתקדם ביותר והמבוסס על מחקרים מכל רחבי העולם. "נטורל ויז'ן" הינו מרכז לריפוי טבעי ומהווה את חוד החנית של צמחי המרפא ותוספי התזונה בישראל. מעבר להיותנו מרכז לטיפול טבעי, אנו הרבליסטים קליניים מוסמכים (CL.H) ובכך גם יצרנים ומפתחים של צמחי מרפא ותוספי תזונה המיועדים לסייע למלחמה בסרטן. הפורמולות שלנו ייחודיות ואינן משווקות בחנויות, בבתי הטבע, בבתי המרקחת או דרך חנות אינטרנטית. מחקרים רבים מעידים שהתכשירים הטבעיים בבתי טבע וכדומה הינם באיכות נמוכה, מכילים חומרים לא טבעיים אינם מותאמים ולא ניתנים  דרך הבנה מעמיקה של המטופל ובכך עלולים להזיק. אתם חייבים את הטוב ביותר ואנו מחויבים עבורכם לכך.

ניתן להיעזר בנו דרך תהליך הטיפול הטבעי של "נטורל ויז'ן" בכל שלב ושלב של הטיפול בו אתם נמצאים:

  • כשילוב עם הטיפולים הקונבנציונליים
  • כשהשלמה לטיפולים הקונבנציונליים
  • טיפול משקם
  • טיפול מסייע לאי הישנות
  • טיפול להעצמה חיסונית
  • טיפול למיגור גורמי הסיכון
  • טיפול לסיוע בהפחתת תופעות הלוואי
  • טיפול טבעי המסייע לכאבים ואי נוחות
  • טיפול טבעי נפשי
  • טיפול מנחה לתנועה, נשימה וחיזוק
  • תמיכה קבועה
  • טיפולים בקליניקה בהיפרתרמיה
  • מגע, דיקור, עיסוי וטיפול בכל סוגי הבעיות הנובעות ממחלת הסרטן

ועוד דרכים רבות

גיוס כל הכוחות למלחמה בסרטן

דרך הטיפול הטבעי שלנו ב"נטורל ויז'ן"

אנו מציעים בעבורכם תוכנית טיפול טבעית להעצמה חיסונית מסייעת ושלמה. מטרת הטיפול הטבעי ב"נטורל ויז'ן" אינה רק ממוקדת להיבט הממאיר שכן על אף חשיבותה של הרפואה הרגילה והכרח הטיפולים שהיא מעניקה, חשוב לנו ב"נטורל ויז'ן" להחזיר לכם את תקינות מנגנוני הגנה של מערכת החיסון והאינטגרציה הרב מערכתית של הגוף. דרך הגישה הטבעית השלמה וההוליסטית אנו נעניק לכם את הטיפול הטבעי המסייע הטוב ביותר. נגביר ונעצים את בריאות הגוף שלכם, נשפר את איכות חייכם ונעצים את מנגנוני ההגנה שלכם. ב"נטורל ויז'ן" נגייס את כל הכוחות תוך שימוש בכוחו המרפא של הטבע.

נושאים שחשוב לכם להרהר בהם

אין חולק על כך שהטיפול הקונבנציונלי חשוב ואכן עברו שנים רבות של הוכחה ביכולת לטפל ולמגר תאים סרטניים וגידולים. הטיפול הקונבנציונלי ממוקד רק להרס הגידול וצמצומן אך באופן לא מובן, הרופאים האונקולוגיים אינם נותנים דגש רב אם בכלל על כשירות הגוף ולכל אותם מצבי מחלה בסיסיים, וכן לכל אותם גורמים ותנאים אשר הובילו את המטופל למחלת הסרטן שהרי יש למגרם. אסור ולא ניתן לבטל על הסף היבטים תזונתיים, פעילות גופנית, הגברת החמצן הניתן לגוף, עישון, מתחים ועוד. הרפואה הטבעית "נטורל ויז'ן" מאזנת ומבקשת דרך התהליך הטבעי למגר את הסיבות התומכות במחלת הסרטן באופן שלילי. אנו עושים זאת עבורכם דרך התאמת צמחי מרפא, תוספים, טיפולים בקליניקה וכן תנועה נכונה, תזונה נכונה, יציבה, נשימה ומגוון דרכים טבעיות וחשובות. חשוב למגר את גורמי הסיכון המפריעים לתהליך ההחלמה וגורמים להישנותה. זה אכן מצער לדעת שעל פי הטיפול הממוקד בלבד של הרפואה הרגילה נוצרים תהליכים חוזרים שכן מחלות הסרטן נמצאות בהפוגה בלבד והאמונה לריפוי עלולה להיות כוזבת שכן כבר לאחר כמה חודשים הוא חוזר ואף תקיף יותר.

זה הרי ברור, כל עוד הסביבה הקיומית, הן החיצונית והן הפנימית אשר גרמה להתפרצות הסרטן קיימת, הוא יחזור. אנו ב"נטורל ויז'ן" עוזרים לגופכם להילחם בתאי הסרטן והישנותו על ידי העצמת מערכת החיסון שלכם, הזנת הגוף בצמחי מרפא ותוספים, שינוי פרספקטיבה קיומית פסיכופיזית ומתן פרוטוקול מותאם. אנו מעניקים למטופלינו את הסיכוי הטוב ביותר לריפוי משולב.

הטיפול הטבעי ב"נטורל ויז'ן" מעצים את מנגנוני ההגנה, הלחימה ומערכת החיסון דרך טיפול במערכת החיסון בכלל וגישה רב מערכתית בפרט.

האם ידעתם??

תאים סרטניים קיימים בגוף בריא

מחקרים רבים חובקי עולם מעידים שתאים סרטניים מבקשים להתחלק בכל עת ולהתעלם מפיקוחה של מערכת החיסון. מתוך כך, מערכת ההגנה והחיסון וכוחו של הטבע נלחמים ללא הרף שכן מערכת זו עוקבת, נלחמת ובכך תאים סרטניים הנמצאים בגוף בריא מותקפים ונהרסים עוד לפני שהם הופכים לגידול ממאיר ועצמאי.

ב"נטורל ויז'ן" מבקשים להסביר שכל עוד מערכת ההגנה שלכם והעוצמה החיסונית שלכם תקינות, גופכם יוכל להילחם טוב יותר בתאים סרטניים.

ומה אם התא הסרטני בעת מחלה?

בכל חולי הסרטן קיימת מערכת הגנה טבעית ומערכת חיסון, אך כפי הנראה המערכת לא הייתה מספיק יעילה ובכך התא הסרטני מימש את רצון ההתפתחות שלו וללא ביקורת. לכן העצמה חיסונית ותקינות רב מערכתית הינה חשובה וקריטית עבורכם ומתוך כך הטיפול הטבעי מחויב להשתלב אינטגרלית מול הטיפול הרגיל אך לצערנו, לרוב, זה לא קורה. "נטורל ויז'ן" תספק עבורכם את הכוח הנוסף.

גיוס של כל הכוחות – הכוח המרפא של הטבע

הרפואה הקונבנציונלית הבינה בשנים האחרונות את ההכרח של הפעלת מערכת החיסון אך קיימת בעיה גורלית ואני אפרט אותה.

הטיפולים האימונולוגיים מכונים תרפיה אימונולוגית. התפיסה של המושג הזה מבוססת על מערכת החיסון שהינה מערכת ההגנה הטבעית של הגוף המגנה עלינו ממגוון מחלות בכלל ומחלת הסרטן בפרט. מתברר שלמערכת החיסון יש תפקיד חשוב במניעה של סרטן אך גם בהתמודדות עם המחלה הקיימת. כל אונקולוג יודע שבמקרים רבים, מערכת החיסון מאטה את קצב התפתחות הגידול ובכך את התפשטותו. פיתוח יכולות אימונולוגיות דרך הרפואה הרגילה הינו תהליך יחסית חדש. מטרת הטיפול האימונולוגי הינה לרתום את יכולתו הטבעית של הגוף להגן על עצמו מתאים המבקשים להתפתח ללא ביקורת. מחקר ששימש בסיס רב משמעות הינו מחקר של ד"ר ווליאם קול. המחקר לפני מאה שנה. הוא גילה שהזרקת צירוף של חיידקים שונים מעוררת את מערכת החיסון. לדוגמא, טיפול BCG לסוגי סרטן בערמונית ושלפוחית השתן מוגדר כ"שטיפה" והחדרת חיידקים מוחלשים לאזור הגידול וזאת לשם גירוי תוקפנות מערכת החיסון אל החיידק ובכך אל הגידול. עד כאן ההסבר היה על הרפואה הרגילה והוא אכן חשוב. אך נשאלת השאלה, גם כאשר הרפואה הרגילה רותמת את מערכת החיסון לפעולה, מה קורה בעת שהמערכת הזו חלשה ונטולת עוצמה? שהרי "שומרי הסף" שלה נרדמו ולכן התפרצה מחלה. מתוך כך השילוב בין שיטות הרפואה הטבעית לחיזוק חיסוני ושיטות הרפואה הרגילה בהיבט האימונולוגי הינו "גיוס כל הכוחות" והסתייעות בכוח המרפא של הטבע.

זו אחת ממטרות הטיפול שלנו לחזק את מערכת החיסון ובכך להכינה לטיפול האימונולוגי הרותם אותה. מערכת חיסון חלשה לא תעניק תגובה חיסונית יעילה וזאת גם כאשר רותמים אותה דרך טיפול אימונותראפי.

אנו מחויבים ב"נטורל ויז'ן" להבין את האינדיבידואליות שלכם כחלק אינטגרלי להתאמת הטיפול. ראייה טיפולית הרואה את האדם הנושא מחלה ולא מחלה שיש לה אדם

מתוך כך, ניצור טיפול שקודמת לו פגישת אבחון מקיפה ואישית במהלך כשעה וחצי וזאת כדי לזהות את אותה התהוות אשר הייתה תלויה בגורמים ותנאים אשר הובילו להתהוות המחלה וכוונתי, בין היתר לתזונה לא מיטבית, הרקע הגנטי, זיהומים כרוניים, רעילות, גורמים נפשיים, חולשה חיסונית, אורח חיים לא מיטבי, העדר פעילות ועוד.

אכן כן, תכנית הטיפול הטבעית, חייבת למגר את הגורמים הידועים והנחקרים המסייעים להיווצרות של מחלות הסרטן ובכך נתרום ונסייע לריפוי ומניעה לטווח ארוך.

הודעה לגולשים באתר

צמחי המרפא ותוספי התזונה מבית היוצר של "נטורל ויז'ן" ובפיתוחו של טל איתן CLH, אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כי אם חלק מסינרגיה קיומית נכונה בדומה לתזונה, תנועה, שיטת נשימה ועוד. כל הסתמכות על המידע המפורט הינה על אחריות הקורא בלבד ותמיד מומלץ להתייעץ גם עם רופא מוסמך. צמחי מרפא הנמכרים בבתי טבע או פארמים אינם מהווים כלי לריפוי בלעדי כי אם חלק מטיפול טבעי ומתוך כך אין "נטורל ויז'ן" מוכרים את התכשירים בחנויות כי אם ישירות אל המטופלים ומטפלים ומרפאות מוסמכים. אנו מעניקים לכם דרך טיפול טבעית מקצועית, רבת היקף והחלפה מהירה.

כל מוצרי "נטורל ויז'ן" אינם תרופות כי אם תוספי תזונה המאושרים ע”י משרד הבריאות. אנו חייבים להעביר לכם גילוי נאות, כי האישור שניתן הינו לבטיחות השימוש ברכיבי התכשיר בלבד ובכך אין מדובר באישור ואסמכתא המתייחסים למטרות השימוש במוצר או להתוויה רפואית כלשהי. "נטורל ויז'ן" מבקשת לומר וזאת חד משמעית, במידע המופיע באתר אין התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית, חשוב להיוועץ ברופא. ההחלטה של רכישת מוצר וכן החלטה לשימוש בו או הסקת מסקנות מכל סוג ביחס למטרת השימוש בו הינה על אחריות הצרכן. מומלץ בכל מקרה ותמיד להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג. ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר. נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש. המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי.

natural_vision_logo.png

אנו ב"נטורל ויז'ן" טוענים, וזאת באמונה מקצועית, ידע וניסיון רב שמערכת חיסון חזקה, התייחסות רב מערכתית, יציבות נפשית, צמחי מרפא, הנחיות לתנועה, תזונה, נשימה ויציבה, טיפולים בקליניקה והתייחסות הוליסטית מהווים אמצעים אינטגרטיביים עם הטיפול הקונבנציונלי ובכך מעניקים עוצמה רבה יותר לתהליך הטיפול.
אנו ב"נטורל ויז'ן" מעניקים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל בתחום הדרך הטבעית ובכך מבקשים, וזאת דרך אמונתנו והמקצועיות שלנו לתת לכם את הטיפול הטבעי והמותאם הטוב ביותר עבורכם.

המלצות

המלצה - לוקמיה
לוקמיה 5.1.21 איתן יקר שלום, מבקש להביע את תודתי והערכתי על הטיפול המסור והמקצועי והיחס שאני קיבלתי...
המלצה - סרטן הכבד והלבלב
סרטן כבד ולבלב גרורתי 10/10/20 לכבוד צוף צמחים לפני כחודש וחצי, נפגשתי לראשונה עם איתן טל לפגישה...
המלצה - סרטן הכבד
סרטן כבד גרורתי לאיתן וגל היקרים צוף צמחים אני הגעתי לאיתן צוף צמחים עם גידול בכבד וכשהגעתי...
המלצה - סרטן הדם/לוקמיה
סרטן לוקמיה בס"ד מאי 2016 מכתב תודה והמלצה ברגע שנכנסתי לקליניקה של איתן – אמרתי "מכאן תגיע...
אולי יעניין אותך גם
פיברואדנומה של השד

פיברואדנומה של השד FIBROADENOMA פיברואדנומה הינה גידול שפיר שהינו הגדלה של תאים בתוך רקמה תקינה. הגידול אינו פוגע בה ואף אינו יוצר גרורותיות באיברים מרוחקים

קרא עוד »
צוף צמחים ונטורל ויז׳ן

מאמר לעיון בכל הקשור לטיפול הנפשי ב"צוף צמחים" ו"נטורל ויז'ן" אני מקשיב לעומקם של המילים של מטופליי במרפאת צוף צמחים, הן בפגישה והן המילים הכתובות

קרא עוד »
natural_vision_logo.png
נטורל ויז'ן
נטורל ויזין הינה קלינקה לטיפול טבעי מסייע ולחלוטין לא אלטרנטיבי. חשיבות הרפואה הקונבנציונלית עליונה בכל הקשור לטיפול בסרטן והסיוע הטבעי הינו גיוס כוחות נוספים וחשובים 

כל המידע הניתן באתר זה אינו התוויתי ואינו רפואי המלצותינו לגבי צמחי מרפא ותוספים, תנועה, אורח חיים בריא, יציבה, נשימה וטיפולי הדיקור והמגע אינן מתיימרות להחליף טיפול רפואי ויעוץ על ידי רופא או מטפל אנו ממליצים להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה. למען הסר ספק, המידע באתר זה אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא ואין בו תחליף ליעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת.