הטיפול הטבעי ב"נטורל ויז'ן" לסטרס, לחץ ומצבי דכדוך

הטיפול הטבעי ב"נטורל ויז'ן" לסטרס, לחץ ומצבי דכדוך

בעיות בדומה לדיכאון, לחרדות ותסמיני חרדות, פוביה, מצב רוח שפוף, מצבי דסיפוריה, דיכאון, אינסומניה (הפרעות שינה), אי שקט פנימי, לחצים נפשיים, דמנציה, חוסר יציבות, הפרעות קשב, ריכוז ופעלתנות יתר הן, רובן ככולן, קשורות לאי איזון פנימי. הוטבעו בנו כזבים קליניים ובכך למדנו להאמין שכל בעיה הינה מחלה בפני עצמה המבקשת את הטיפול התרופתי הנכון. זו גישה מופרכת המהווה אופרציה קלינית רווחית ונוחה עבור הרופא וחברות התרופות אך לא עבור המטופל.

מצבי חרדות ודיכאון נובעים מאי איזון פנימי שמקורו באי איזון של השלם ולא של חלקיו השונים. הרפואה הטבעית, כפי שהיא נהוגה במרפאתנו מהווה חזון לריפוי טבעי ומעניקה ריפוי אולטימטיבי לבעיות אשר צוינו.

החשוב מכל הוא שהחזון ההולך ומתגבש בעולם הרפואה הבינלאומי בשנים האחרונות הינו "חוק ההתהוות התלויה" הנובע מהקשר הרב והדו כיווני בין הגוף לבין הנפש, בין המקרו קוסמוס למיקרו קוסמוס, בין איכות התפקוד הפיזית, לאיכויות הבריאות הנפשית וכדומה.

השאירו פרטים לתיאום פגישת אבחון מקיפה

הטיפול הטבעי במרפאתנו במצבי חרדה, דיכאון, מתח וכדומה הינו טיפול יסודי הממגר את אי הנוחות הקשה ללא תרופות כימיקליות.

הורגלנו להבין את הרפואה הקונבנציונלית דרך חשיבה מותנית ובכך קשה עלינו המשימה החשובה מכל שהינה שינוי יסוד החשיבה וחזרה בשאלה בכל הקשור לריפוי הטבעי. כאשר אכן נעשה כך יתגלה בפנינו עולם רפואי שונה בתכלית השינוי. חשוב להניח את התשובות בצד, לשאול שאלות חדשות ולגבש תשובה חדשה דרך הרפואה הטבעית. תחילה עלינו ליצור סדר באנדרלמוסיה של  המידע אשר הושתל בראשנו ולנפץ מספר כזבים קליניים. חובה עלינו להבין את הנוחות המתבקשת אצל הרפואה הרגילה לקטלג את "מחלתנו" ולהעניק לה כותרת ושם בדומה לדיכאון וחרדה ובכך ליצור את ההתאמה הנכונה, הקלה ו"הרווחית" בין התרופה הייעודית למחלה שקבעו לנו. כאשר אנו סובלים מדלקת אשר מקורה בחיידק, או בעצם, גם כאשר זה לחלוטין לא ברור אם אכן זו דלקת חיידקית, "יעניקו" לנו אנטיביוטיקה ואת כאבי הראש יפתרו באופטלגין ובעיות חרדה בציפרלקס. זו הרי סוג של התנהגות לא הולמת שמקורה בתשוקה לרווח כספי ועבודה קלה. סוג של חשיבה רפואית נטולת כל הגיון, תבונה ואמת. נוהג זה מסוכן וגורם לנו להידרדרות ותלות בתרופה וללא כל חזון נכון של ריפוי אמיתי.

מאבחנים אותנו דרך מארג של תסמינים ומדביקים להם שם של מחלה ואת התרופה המתאימה ומקפידים לכלוא אותנו בקטגוריה של חולי נפש ואף "מעניקים" לכולנו תרופות כימיקליות וללא כל גוון של התאמה אישית, העתירות בתופעות לוואי.

זו הרי איוולת רפואית!!! רק התייחסות אישית והתאמה אינדיבידואלית אשר אינה "תרופה לכל" תעניק מזור לבעיות. רק התאמה אישית והעדר חותם רפואי מפוקפק המכונה "מחלה" תעניק איזון. לכל בעיה יש מספר רב של גורמים ותנאים ולכן תרופה אחת מבית היוצר של הכימיקלים התעשייתיים אינה מעניקה את המענה ההולם לכמיהת המטופלים. רק טיפול במגוון הגורמים להתהוות הבעיה ומתן כבוד ואמצעים לכוח הריפוי הטבעי של הגוף ורצונו לאיזון נפשי (הומיאוסטזיס) ופיזי יעניק מענה וריפוי עמוק, יסודי ואף מהיר.

הרפואה הרגילה, בכל הקשור לטיפול במתח, חרדות, דכאון וכדומה מחפשת תשובה קלינית לריפוי במקום הלא נכון אך הנוח ביותר עבורה. אנו במרפאתנו מבקשים להבין את המכלול, את הגוף ואת השלם ובכך נתאים את הגישה הקלינית וזאת דרך התייחסות אישית לכל מטופל והתאמה נכונה של תכשיר טבעי ללא תופעות לוואי. נעשה זאת דרך שיקום הוליסטי. אנו לא מחפשים רק את תסמיני הבעיה כי אם הקפדה  תהליך ריפוי ברפואה הטבעית תוך איתור גורמי היסוד לבעיה ולא דרך כותרת שמשמעותה בורות רפואית.

זכרו: הבעיה לא נובעת מהעדר תרופה תואמת.

אנו לא אמורים להיות שפני הניסיון של רוקחים המתיימרים להיות רופאים.

הגורמים, הסיבות והתנאים לבעיה נתונה כל כך אישיים ולכן אני חוזר ומציין:

"אין תרופה לכל!!" הגישה הנכונה והאישית לכל אדם ובעיותיו היא החשובה מכל!!

רק ההבנה שהמענה הרפואי הנכון חייב להיות אישי וזאת דרך הנתיבים השונים המביטים אל השלם בדומה לצמחי מרפא אורגנים המיוצרים במעבדתנו, תזונה, ניקוי רעלים, תוספי תזונה, פעילות גופנית, שיטת הרפיה ועוד אך רק דרך ניסיון קליני מושכל. השימוש הלא מבוקר בתרופות נוגדות חרדה, דיכאון, שינה וכדומה יוצר תופעות לוואי קשים ו"מחזיק" את המטופל "מעל למים" מבלי לפתור דבר.

זה הרי מעורר תדהמה וכעס עד כמה התהליך מסוכן, נורא ונטול תבונה בכך שמעניקים למטופלים המגיעים אל הרופא בתלונות של חרדה ודיכאון תרופת הגורמות לערפול, איטיות, חוסר תפקוד, השמנה, מחלות קשות, בעיות עיכול, החרפת המחלה ועוד תופעות לוואי רבות ואחרות.

ולא רק זאת, קיימים היום רופאים המעניקים תרופות נוגדות דיכאון לכאבי גב ותרופות אנטי פסיכוטיות לילדים בבעיות של קשב וריכוז.

הרפואה הרגילה איבדה כל איזון. הופכים אותנו למעורפלי תרופות ולנרקומנים של תעשיה כימיקלית לא מיטבית ונטולת חזון.

אנו במרפאת "נטורל ויז'ן" עושים זאת אחרת – אנו מבינים שבעיות בדומה לחרדות, תסמיני חרדות, דיכאון, אי שקט פנימי וכדומה לא נגרמות מהעדר תרופות.

אנו מעניקים תהליך ריפוי נבון, נכון ומוביל ובכך נאזן ונרפא את נפשנו וגופנו כשלם. גם הפסיכולוגים השונים יכולים לשוחח איתנו ימים רבים אך ללא התייחסות הוליסטית לגוף, לתפקודיו ולאי האיזון שבו לא נשיג דבר. לא יתכן ליצור הפרדה בעת הריפוי בין מוחנו לגופנו. הניסיון לסמא את עיננו פוגע בנפשנו וגופנו ובכך אנו שוקעים עמוק יותר אל תסמיני הכאב הנפשיים. נקפיד להנחות אתכם ולטעת בכם את תבונת הרפוי הנכונה והמיטבית ביותר.

כוח הריפוי לאיזון פנימי אינו נמצא רק במוחנו ובתעשיית הכימיקלים הוא נמצא בגופנו השלם! הוא קיים בכוח הריפוי הטבעי שבנו!!! הוא שוכן בליבת כמיהתנו  לאיזון בכל מערכותיו!! הוא מבקש את התמיכה הנכונה וזאת כדי להתגבר ולנצח בעימות הדרמטי הזה. הוא קיים ברפואה הטבעית ונתיביה!

תהליך הריפוי במרפאתנו אינו מבקש ל"מכור" תמונה של "ניסים ונפלאות" אך כן אנו מבקשים לפנות אל תבונת הגוף הקיימת מראשית חיינו וחיי המין האנושי בכל אחד מאיתנו ובכך לטפל טיפול רב מערכתי. אם אכן נעשה זאת לא נזדקק לתרופות הרגילות ונחווה חיים חדשים.

ניצור מערכת טיפול אישית, חכמה וחדשנית כדי לרפא את הבעיות השונות הנובעות מחוסר איזון רב מערכתי. נעשה זאת דרך מספר נתיבי טיפול אשר יטפלו בשלם. נעשה שימוש במארג טיפול אשר יהווה את סיכוי הריפוי הטוב ביותר עבור כל אחד מכם. נעניק את הרכיבים היסודיים ביותר שכל אחד מכם אכן צריך עד שכל הבעיות תעלמנה, ולא זו בלבד, הגוף כשלם יעניק לכם חדוות קיום רבה יותר ובריאות חשובה לאורך כל  החיים. אנו נתאים את אסטרטגית הטיפול הנכונה לכל אחד מכם ובכן ניצור את האיזון הנכון של הרב מערכתיות הגופנית הנפשית.

זכרו: לגוף יש את תבונת הריפוי הטבעית השזורה בכל התאים והרקמות המרכיבים אותו. יכולת הריפוי הטבעית היא ורק היא המהות וליבת הגוף בה הרפואה הטבעית תתמוך וכדרכה, גם תנצח.

הודעה לגולשים באתר

צמחי המרפא ותוספי התזונה מבית היוצר של "נטורל ויז'ן" ובפיתוחו של טל איתן CLH, אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כי אם חלק מסינרגיה קיומית נכונה בדומה לתזונה, תנועה, שיטת נשימה ועוד. כל הסתמכות על המידע המפורט הינה על אחריות הקורא בלבד ותמיד מומלץ להתייעץ גם עם רופא מוסמך. צמחי מרפא הנמכרים בבתי טבע או פארמים אינם מהווים כלי לריפוי בלעדי כי אם חלק מטיפול טבעי ומתוך כך אין "נטורל ויז'ן" מוכרים את התכשירים בחנויות כי אם ישירות אל המטופלים ומטפלים ומרפאות מוסמכים. אנו מעניקים לכם דרך טיפול טבעית מקצועית, רבת היקף והחלפה מהירה.

כל מוצרי "נטורל ויז'ן" אינם תרופות כי אם תוספי תזונה המאושרים ע”י משרד הבריאות. אנו חייבים להעביר לכם גילוי נאות, כי האישור שניתן הינו לבטיחות השימוש ברכיבי התכשיר בלבד ובכך אין מדובר באישור ואסמכתא המתייחסים למטרות השימוש במוצר או להתוויה רפואית כלשהי. "נטורל ויז'ן" מבקשת לומר וזאת חד משמעית, במידע המופיע באתר אין התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית, חשוב להיוועץ ברופא. ההחלטה של רכישת מוצר וכן החלטה לשימוש בו או הסקת מסקנות מכל סוג ביחס למטרת השימוש בו הינה על אחריות הצרכן. מומלץ בכל מקרה ותמיד להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג. ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר. נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש. המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי.

אנו ב"נטורל ויז'ן" טוענים, וזאת באמונה מקצועית, ידע וניסיון רב שמערכת חיסון חזקה, התייחסות רב מערכתית, יציבות נפשית, צמחי מרפא, הנחיות לתנועה, תזונה, נשימה ויציבה, טיפולים בקליניקה והתייחסות הוליסטית מהווים אמצעים אינטגרטיביים עם הטיפול הקונבנציונלי ובכך מעניקים עוצמה רבה יותר לתהליך הטיפול.
אנו ב"נטורל ויז'ן" מעניקים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל בתחום הדרך הטבעית ובכך מבקשים, וזאת דרך אמונתנו והמקצועיות שלנו לתת לכם את הטיפול הטבעי והמותאם הטוב ביותר עבורכם.

יצירת קשר
אולי יעניין אותך גם
פיברואדנומה של השד

פיברואדנומה של השד FIBROADENOMA פיברואדנומה הינה גידול שפיר שהינו הגדלה של תאים בתוך רקמה תקינה. הגידול אינו פוגע בה ואף אינו יוצר גרורותיות באיברים מרוחקים

קרא עוד »
צוף צמחים ונטורל ויז׳ן

מאמר לעיון בכל הקשור לטיפול הנפשי ב"צוף צמחים" ו"נטורל ויז'ן" אני מקשיב לעומקם של המילים של מטופליי במרפאת צוף צמחים, הן בפגישה והן המילים הכתובות

קרא עוד »
natural_vision_logo.png
נטורל ויז'ן
נטורל ויזין הינה קלינקה לטיפול טבעי מסייע ולחלוטין לא אלטרנטיבי. חשיבות הרפואה הקונבנציונלית עליונה בכל הקשור לטיפול בסרטן והסיוע הטבעי הינו גיוס כוחות נוספים וחשובים 

כל המידע הניתן באתר זה אינו התוויתי ואינו רפואי המלצותינו לגבי צמחי מרפא ותוספים, תנועה, אורח חיים בריא, יציבה, נשימה וטיפולי הדיקור והמגע אינן מתיימרות להחליף טיפול רפואי ויעוץ על ידי רופא או מטפל אנו ממליצים להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה. למען הסר ספק, המידע באתר זה אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא ואין בו תחליף ליעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת.