הטיפול הטבעי בחרדות, דיכאון, אי שקט, בעיות שינה ומתח

הטיפול הטבעי בחרדות, דיכאון, אי שקט, בעיות שינה ומתח

ההתהוות התלויה בין הגוף לבין הנפש

הרפואה הטבעית ב"נטורל ויז'ן" – ריפוי ומניעה

כל מצב נפשי מורכב מתהליכים רבים הגורמים להתהוותו. הגוף, כשלם, מגלה קשרי גומלין ומתאם בין כל מערכותיו. בראשית חיינו גופנו מגלה הרמוניה רב מערכתית ובהמשך דיס הרמוניה מובהק.

השאירו פרטים לתיאום פגישת אבחון מקיפה

מדוע??? האם זו גזרת גורל כרונולוגית, ביו כימית או מצבים של אי איזון הניתנים לייצוב וריפוי???

הגוף השלם הינו חלק מסביבתו ובכך מהווה גורם מושפע ומשפיע. מתוך כך חשוב להבין את הקשר והתלות ההכרחית בין גופנו, נפשנו וסביבתנו הפנימית והחיצונית. גופכם, מוחכם, נפשכם וסביבתכם הינם מארג אחד ודינמי בעל היבטים רב כיוונים. מבנה זה יוצר יחסי גומלין בין משתתפיו השונים ולכן בעת מצב מיטבי או שלילי באחת ממערכות השלם ישפיע הדבר על כל המערכת ואיכויותיה. התנסויותינו במהלך חיינו, זורעות מחשבות, התניות, דעות, עמדות, אמונות וכדומה. תהליך הבשלת הזרעים מהווה בסיס לאיכויות קיומנו וכמובן לביוכימיה של גופנו. העדר שלווה, אי שקט, מצבי חרדה ומתח משפיעים על בריאות גופנו. אין ספק שהמתח וגווניו השונים גורמים לרוב בעיותינו וייסורינו.  מדהימה העובדה הכל כך קשה שהרפואה הרגילה לחלוטין אינה מסתייעת בעובדה זו ובכך אינה רואה בדרכי הטיפול בדומה לתזונה, תנועה, שיטות הרפיה, טיפול באלרגיות, דיספפסיה, איזון הורמונאלי, פעילות גופנית ועוד כאחת הדרכים החשובות ביותר להסתייע בהן לריפוי בעת חרדה ודיכאון.

עובדה זו כל כך ברורה ובכך דורשת מטפל בעל שיעור קומה שאינו דומה  למבט השטחי נטול האינטליגנציה הרגשית של רופא או פסיכיאטר המרים את משקפיו, בוהה במסך המחשב ומעניק מרשמים פסיכיאטרים עתירי תופעות לוואי וללא חזון ריפוי.

חרדה, דיכאון, נדודי שינה ועוד מהווים עובדה ברורה של העדר איזון כללי של הגוף ולא העדר תרופה פסיכיאטרית. חרדות אינן נובעות מאי נטילת ציפרלקס. יצירת ההתמרה באיכות החיים בדומה לשינוי תזונה, הזנה נכונה, שינוי הרגלי חיים, היפסקות תרבות אי השקט, תזונה נכונה, סוכר, פעילות גופנית, שיטות הרפיה, ניקוי רעלים, איזון הורמונאלי ועיכולי, חיזוק ועמידה של הגוף ועוד תהווה את הכלי החשוב ביותר לריפוי מלא מהבעיות הללו וזאת דרך טיפול מושכל ומותאם.

הגישה הקונבנציונאלית הקובעת שחרדה ודיכאון הינם מחלות ביוכימיות נטולות ריפוי הינה גישה מסוכנת, תבוסנית, שקרית ומסוכנת. הרעיון של נתינת תרופות פסיכיאטריות לכל דורש ולכל גחמה ואינטרס של רופא הינו רעיון פרימיטיבי. תרופות פסיכיאטריות ודומיהן מהוות את המלכודת המסוכנת ביותר אשר שוללת את חירות האדם הסובל. וודאי שלעיתים קיים צורך אולי אף מיידי לתרופה רגילה אך חייב להיות חזון ריפוי דרך משאביו של הגוף ופרוזדור לגמילה מהתרופות ההרסניות הללו.

מטרת שיטתי הינה להעניק לכם את הכלים לריפוי וזאת דרך טיפול טבעי הוליסטי ולימוד ההבנה שמצבי חרדה ודיכאון מושפעים מחוסר איזון בגוף וניתן דרך הנחיית טיפול שלמה וטבעית בדומה לצמחי מרפא מותאמים, תוספים נכונים, שינויים בתזונה, אלרגיות, זיהומים שונים, מצבי מתח ועוד להגיע לריפוי מלא. חייבים ליצור פגישת אבחון מעמיקה לבחינת הגורמים והסיבות לכך ולטפל בהם.

חשוב לציין שלעיתים הסבל מחרדה, דיכאון, אי שקט, מתח רב וכדומה נובע מליקוי יחיד ואי איזון של מערכת אחת בלבד.

 זכרו! חרדות ודיכאון אינם מחלות נפש כי אם מחלות של חוסר איזון. מתוך כך, אנו ב"נטורל ויז'ן" מטפלים באדם ולא בחלקיו, בגורמי הבעיה ולא רק בבעיה. הרפואה הטבעית מבקשת להבין את בסיס צרכיו האינדודואלים של המטופל. במהלך הטיפול בקליניקה נעשה שימוש במספר דרכים שהן המפתח לשינוי.

הודעה לגולשים באתר

צמחי המרפא ותוספי התזונה מבית היוצר של "נטורל ויז'ן" ובפיתוחו של טל איתן CLH, אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כי אם חלק מסינרגיה קיומית נכונה בדומה לתזונה, תנועה, שיטת נשימה ועוד. כל הסתמכות על המידע המפורט הינה על אחריות הקורא בלבד ותמיד מומלץ להתייעץ גם עם רופא מוסמך. צמחי מרפא הנמכרים בבתי טבע או פארמים אינם מהווים כלי לריפוי בלעדי כי אם חלק מטיפול טבעי ומתוך כך אין "נטורל ויז'ן" מוכרים את התכשירים בחנויות כי אם ישירות אל המטופלים ומטפלים ומרפאות מוסמכים. אנו מעניקים לכם דרך טיפול טבעית מקצועית, רבת היקף והחלפה מהירה.

כל מוצרי "נטורל ויז'ן" אינם תרופות כי אם תוספי תזונה המאושרים ע”י משרד הבריאות. אנו חייבים להעביר לכם גילוי נאות, כי האישור שניתן הינו לבטיחות השימוש ברכיבי התכשיר בלבד ובכך אין מדובר באישור ואסמכתא המתייחסים למטרות השימוש במוצר או להתוויה רפואית כלשהי. "נטורל ויז'ן" מבקשת לומר וזאת חד משמעית, במידע המופיע באתר אין התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית, חשוב להיוועץ ברופא. ההחלטה של רכישת מוצר וכן החלטה לשימוש בו או הסקת מסקנות מכל סוג ביחס למטרת השימוש בו הינה על אחריות הצרכן. מומלץ בכל מקרה ותמיד להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג. ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר. נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש. המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי.

אנו ב"נטורל ויז'ן" טוענים, וזאת באמונה מקצועית, ידע וניסיון רב שמערכת חיסון חזקה, התייחסות רב מערכתית, יציבות נפשית, צמחי מרפא, הנחיות לתנועה, תזונה, נשימה ויציבה, טיפולים בקליניקה והתייחסות הוליסטית מהווים אמצעים אינטגרטיביים עם הטיפול הקונבנציונלי ובכך מעניקים עוצמה רבה יותר לתהליך הטיפול.
אנו ב"נטורל ויז'ן" מעניקים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל בתחום הדרך הטבעית ובכך מבקשים, וזאת דרך אמונתנו והמקצועיות שלנו לתת לכם את הטיפול הטבעי והמותאם הטוב ביותר עבורכם.

יצירת קשר
אולי יעניין אותך גם
פיברואדנומה של השד

פיברואדנומה של השד FIBROADENOMA פיברואדנומה הינה גידול שפיר שהינו הגדלה של תאים בתוך רקמה תקינה. הגידול אינו פוגע בה ואף אינו יוצר גרורותיות באיברים מרוחקים

קרא עוד »
צוף צמחים ונטורל ויז׳ן

מאמר לעיון בכל הקשור לטיפול הנפשי ב"צוף צמחים" ו"נטורל ויז'ן" אני מקשיב לעומקם של המילים של מטופליי במרפאת צוף צמחים, הן בפגישה והן המילים הכתובות

קרא עוד »
natural_vision_logo.png
נטורל ויז'ן
נטורל ויזין הינה קלינקה לטיפול טבעי מסייע ולחלוטין לא אלטרנטיבי. חשיבות הרפואה הקונבנציונלית עליונה בכל הקשור לטיפול בסרטן והסיוע הטבעי הינו גיוס כוחות נוספים וחשובים 

כל המידע הניתן באתר זה אינו התוויתי ואינו רפואי המלצותינו לגבי צמחי מרפא ותוספים, תנועה, אורח חיים בריא, יציבה, נשימה וטיפולי הדיקור והמגע אינן מתיימרות להחליף טיפול רפואי ויעוץ על ידי רופא או מטפל אנו ממליצים להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה. למען הסר ספק, המידע באתר זה אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא ואין בו תחליף ליעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת.