אדנומה של יותרת המוח

PITUITARY MACROADENOMA

אדנומה של יותרת המוח

אדנומה PITUITARY MACROADENOMA אדנומות של יותרת המוח הינן בדרך כלל, שפירות וצומחת לאט. כוונתי שהן אינן ממאירות ובכך אינן מתפשטות לחלקים אחרים בגוף. עם זאת, בעת גדילתן הם מפעילים לחץ על מבנים הסמוכים לגידול בדומה לעצבים המעצבבים את העיניים בקשר מהמוח ובכך השלכות ותסמינים.

מהי יותרת המוח

יותרת המוח הינה בלוטה בדומה לאפונה המחוברת אל בסיס המוח. מיקום מאחורי הגוף והסינוס הסיפנואידי (חלל האחורי מאחורי הפנים) מתחת למבנה חשוב וקשור המכונה היפותלמוס. בלוטה הינה רקמה שמייצרת ומשתחררים חומרים כמו הורמונים הפועל בהשפעתם על איברים ורקמות אחרים וזאת כדי לאפשר להם לעמוד. יותרת המוח מכונה גם "בלוטת מאסטר" שכן ההורמונים שלה מווסתים את מאזן ההורמונים המיוצרים על ידי רוב הבלוטות האחרות בגוף. לכן יותרת המוח שולטת בתהליכים רבים בדומה לצמיחה, התפתחות, רבייה, כליות, שדיים ורחם. להיפיפיזה שלושה חלקים המכונים אונות ולכל אחד תפקיד שונה. האונה הקדמית הינה 80% מהבלוטה וקרובה לקודקוד הראש. תפקידה יצר ולשחרר הורמוני "אות" רבים לזרם הדם. ההורמונים האלה עוברים דרך הדם לבלוטות ואיברים אחרים ובכך מאותתים לאיברים להתחיל או להפסיק לעבוד. האונה המתווכת מפרישה הורמון אחד בלבד המשפיעה על צבע העור ובחלק האחורי שהינו יותרת המוח האחורית אינו מייצר הורמונים כי אם מכיל קצוות עצבים אל תאי מוח המגיעים מההיפותלמוס. תאי מוח אלו מייצרים את ההורמונים, אשר לאחר מכן נעים מלמטה ומתאכסנים בהיפופוזה האחורית לשימוש מאוחר יותר. ההיפותלמוס וההיפופיזה עובדים יד ביד. ההיפותלמוס מייצר הורמונים המאותתים להיפופיזה לשחרר הורמונים.

השאירו פרטים לתיאום פגישת אבחון מקיפה

אדנומה של יותרת המוח – הסבר

אדנומה של יותרת המוח היא גידול על יותרת המוח. רוב האדנומות צומחות לאט ושפירות במקרים רבים הם לוחצים על העצבים המחברים את העיניים למוח אך אדנומה יכולה גם לרסק את תאי יותרת המוח ולמנוע מהם לפעול כפי שצריך, דבר שעלול להוביל ללחץ דם נמוך, עייפות, שינויים בדחף המין וחוסר יכולת להתמודד עם מתח. גידולים קטנים הנקראים מיקרו אדנומות וגידולים גדולים הנקראים מאקרו אדנומות.

האדנומות שכיחות יותר אצל נשים וחלקן לא מתגלות  לעולם שכן מערכת החיסון לא מאפשרת לאדנומה לצמוח. לכן הרפואה הטבעית בנושא זה בעלת חשיבות דרמטית לכל דבר. האדנומה הינם תאים חיסונים אשר איבדו בקרה ושליטה חיסונית ולכן יש להחזיר את השליטה והבקרה החיסונית. התהליך הטבעי מחויב הן לשלב המחלה הן שלוש שלב ההפרדה והן שלב אי הישנות.

תסמינים

  • GH
  • EACTH – מחלת בקישינב
  • TSH – פעילות יתר
  • כאבי ראש
  • אובדן ראיה
  • ראיה כפולה
  • בחילות והקאות
  • עייפות, דכאון וחרדה
  • שינויים בחוש הריח
  • ניקוז האף
  • בעיות מיני
  • אי פוריות
  • תשישות קשה
  • שינוי משקל
  • כאבי גוף

מאקרואדנומה ומצבים גידולים

אל מול מערכת החיסון

כאמור, מערכת החיסון הינה מנגנון מורכב והגנתי וזאת כנגד מחוללי מחלה ותאים נטולי בקרה המבקשים להתרבות ולהתחלק. מערכת החיסון אמורה ליצור גישה סלקטיבית המזהה תאים לא תקינים, זרים ושאינם נתונים לבקרה של הגוף. גידול הינו תהליך זר ולכן חייבת לעורר תגובות חיסוניות, חלקן קיימות אצלנו מלידה וחלקן ניתנות לנו כנרכשות במהלך השנים.
הרפואה הטבעית ב"נטורל ויז'ן" מאמצת את החשיבה האימונו-אונקולוגית
(IMMUNO-ONCOLOGY) והתפתחות גידול רגיל וממאיר. כיום, בכל חלקי העולם מבינים את המתאם הכל כך ברור בין התפתחות גידול ליכולת מערכת החיסון להשמידו אך גם את יכולת התא להתחמק מהשפעתה. בנוסף אנו ערים לעובדה חשובה שמצבי דלקת בעלי אופי כרוני קשורים גם להתפתחות גידול. קיים מתאם מובהק בין מערכת החיסון הנרכשת (ADOPTIVE) אך גם המולדת (INNATE) לחיסול התא הגידולי. כאשר תא מבקש להתרבות ולהתחלק וזאת לאחר שעבר התמרה חייבת מערכת החיסון לאתרו דרך מה שמכונה תאי השמדה טבעיים (NK-NATURAL KILLER) הרפואה הטבעית ב"נטורל ויז'ן", וזאת בנתיבים שונים בנוסף לצמחי המרפא ותוספי התזונה מעצימה את מערכת החיסון הנרכשת ובכך מצב זה מעצים את יכולת הגוף להתנגדות. מדהימה העובדה שחוקרים רבים זיהו העצמה חיסונית ובכך נסיגה של גידול דרך גירוי מערכת החיסון בדומה לזיהום חיידקי, ויראלי או פטרייתי.

הרפואה הטבעית – מערכת החיסון מאופיינת בשלושה שלבים חשובים להגנה מול תאים גידוליים

שלב א' – מתרחש כאשר מערכת החיסון מזהה את התא המוגדר ומשמידה אותו. שלב זה הינו המצב בו מערכת החיסון חזקה, יעילה, ללא הפרעות וניתן לציין שמצב זה חוזר על עצמו גם לאורכו של יום.

שלב ב' – בשלב זה המערכת חלשה יותר ואינה יכולה להשמיד את התא הסרטני, אך לא מאפשרת לו לגדול יותר ובכך הוא קיים אך לא גדל, הווה אומר לא נסוג ולא גדל, סוג של שיווי משקל בין יכולתו להתפתח לבין יכולתו להישאר כפי שהוא.

שלב ג' – בו מערכת החיסון לא פעילה ובכך הגידול גדל ומתרבה. בשלב זה הגידול לומד לעכב תגובות חיסוניות ולא מאפשר למערכת החיסון לפעול למיגור התא הסרטני שביצע התמרה. לתא יש אפשרות ניצול של מערכת החיסון ובכך מתחמק מיכולתה להשמידה.

חשוב לי להעביר מסר שמשמעותו היכולת ליצור כלים טבעיים לטיפול משלים, טבעי. הרפואה הרגילה לחלוטין אינה תהליך בלעדי. יש לגייס את כל הכוחות דרך הרפואה הטבעית לטיפול במחלות בסרטן כדוגמת סרטן שלפוחית השתן. ליצור תכנית טיפול מקיפה מושכלת ומותאמת. ליצור הבנה שבהחלטה בריאותית אין תשובה נכונה אחת כי אם מספר תשובות.

ההיבט הבעייתי גם הינו שהגידול למעשה מחולל את עצמו. כוונתי, שמה שהשתבש הם התאים של הגוף. אין פולש חיצוני או אורגניזם זר. זה מצב עם רצון משלו. מצב בו הגידול היה רדום וכעת הוא פעיל ובכך מעורר אוסף של תאים המכונים גידול. ברוב המקרים, חשוב לשים לב, הוא מוכנע ע"י מנגנוני החיסון של הגוף ונעלם. במקרה הזה מצליח הגידול להתגבר על שומרי הסף שלך. כלומר, משהו במנגנוני ההגנה שלך נחלש ונוצר תפקוד לקוי של תא ממאיר. מתוך כך חשוב להבין שהטיפול הטבעי אמור להעניק לגוף את הכלים לחיזוק ושפעול מנגנוני ההגנה שהרי בעת זו הם מבקשים כוח לחימה וזאת נעשה.

תא מיאקרואדנים נוצר ומאופיין בכך שאינו נשמע לפיקוח הגוף ובכך יחסי הגומלין שלו אל מול סביבתו איבדו את ההיררכיה הנכונה. תאים גידוליים, מגלמים במהותם דרמה קלינית בכך שהם מתפתחים לאורך זמן רב. בכל פעם מתגלה מצב מדהים שתחכומו של התא גובר והוא יוצר בדומה לחיידקים עמידות לטיפולים הכימותרפיים. לכן הטיפול הטבעי מהווה סיוע נכון דרך הפרוטוקול שאפרט בהמשך.

המטרה בטיפול הטבעי במיקרואדנומה דרך מרפאתי הינה לרתום, לגייס ולהפעיל באופן המיטבי ביותר את מערכת הריפוי הטבעי בגוף תוך מבנה פרוטוקול מותאם ומושכל. יש להעצים את יכולת החיסון וליצור שיפור דרמטי בחיזוק ויכולת התנגדות של הגוף בכל הרמות: הגופנית, הפסיכולוגית והרוחנית וזאת החל מרמת התאים, הרקמות, אברי ומערכות הגוף כולו וכמובן ההיבטים הנפשיים והרוחניים. חשוב מאוד ליצור טיפול טבעי, לשם ההתמודדות עם הפוטנציאל החזרתי של מחלה, וזה נכון למחלות סרטן רבות כדוגמת קרצינומה של התימוס.

הרפואה הטבעית יוצרת חזית עימות קלינית טבעית נוספת וזאת תוך התאמה אישית לטפל במחלה, לשפר את הבריאות וליצור מפת דרכים מיטבית לטיפול במחלה.

לעד אני אומר למטופלי את המשפט הבא, הפוגה מלאה, הסרת הגידול, מעקבים וכדומה, אינם מהווים מושג נרדף להגדרת הריפוי שהרי הסטטיסטיקה אינה חיובית שכן רק 55%-65% מהחולים במחלות גידוליות מחלימים לחלוטין. וודאי שחולים שעברו מחלות מהסוג הזה המקפידים על אורח חיים בריא, תזונה, תנועה, צמחי מרפא מותאמים ונכונים, תוספים, טיפולים ועוד מעלים את סיכוי לאי ההישנות בעשרות אחוזים. אנו חייבים להקטין את הסיכון בהישנות ובכך אני מכנה זאת הטיפול הטבעי ברימסיה. וודאי שבכל עת, בכל יום ואולי בכל רגע, מבקשים תאים באזורי גוף שונים להימנע מפיקוח של מערכת החיסון ובכך לגלות אנרכיה המאפשרת להם להתרבות. וודאי שבכל עת, בכל רגע, מערכת החיסון מפקחת ובכך לא מאפשרת לתאים הללו לגדול. בנוסף עלולים כמובן, לאחר הסרת הגידול להיות תאים בעלי אופי ממאיר שגילו עמידות לטיפול הקונבנציונלי ובכך גילו כושר הישרדות במהלך הטיפול הרגיל. אין חולק על כך שהטכנולוגיה ההבחנתית כיום אינה יכולה לגלות כל תא בעל תכונות גידוליות בלבד. שים לב, המערכת החיסונית, היא ורק היא נוכחת בכל חלק וחלק של הגוף. מתוך כך, חייבת להיות גישה, דרך הרפואה הטבעית, לחזק באופן רציף את מערכת החיסון ובכך למנוע תהליכים שבו תאי גידול לא מאובחנים ימשיכו להתרבות. מחקרים רבים מעידים על כך שקיימים מאות אלפי תאים ואף מיליוני תאים הקיימים אך לא מאובחנים. מתוך כך אני מנחה על תכנית טיפול טבעית, הוליסטית, מותאמת ורציפה של תזונה, תנועה, צמחי מרפא, תוספים, טיפולים ועוד. אני מנחה לתהליך שבו את שותפה פעילה ובכך להעניק שלווה, איזון פנימי ובטחון רב.

הודעה לגולשים באתר

צמחי המרפא ותוספי התזונה מבית היוצר של "נטורל ויז'ן" ובפיתוחו של טל איתן CLH, אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כי אם חלק מסינרגיה קיומית נכונה בדומה לתזונה, תנועה, שיטת נשימה ועוד. כל הסתמכות על המידע המפורט הינה על אחריות הקורא בלבד ותמיד מומלץ להתייעץ גם עם רופא מוסמך. צמחי מרפא הנמכרים בבתי טבע או פארמים אינם מהווים כלי לריפוי בלעדי כי אם חלק מטיפול טבעי ומתוך כך אין "נטורל ויז'ן" מוכרים את התכשירים בחנויות כי אם ישירות אל המטופלים ומטפלים ומרפאות מוסמכים. אנו מעניקים לכם דרך טיפול טבעית מקצועית, רבת היקף והחלפה מהירה.

כל מוצרי "נטורל ויז'ן" אינם תרופות כי אם תוספי תזונה המאושרים ע”י משרד הבריאות. אנו חייבים להעביר לכם גילוי נאות, כי האישור שניתן הינו לבטיחות השימוש ברכיבי התכשיר בלבד ובכך אין מדובר באישור ואסמכתא המתייחסים למטרות השימוש במוצר או להתוויה רפואית כלשהי. "נטורל ויז'ן" מבקשת לומר וזאת חד משמעית, במידע המופיע באתר אין התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית, חשוב להיוועץ ברופא. ההחלטה של רכישת מוצר וכן החלטה לשימוש בו או הסקת מסקנות מכל סוג ביחס למטרת השימוש בו הינה על אחריות הצרכן. מומלץ בכל מקרה ותמיד להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ובאנשי מקצוע מוסמכים.

חשוב לעיין!

ההסברים מסתמכים על גישות הרבליסטיות מסורתיות. להדגיש שהמידע המובא אינו המלצה רפואית מוסמכת ובכך אין אנו מנחים את הציבור לשימוש רפואי ואין אנו ממליצים או מנחים לשינוי או להעדר נטילה של תרופה מכל סוג. ההסבר אינו תחליף לייעוץ רפואי אישי או אחר. נשים בהריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות, הנוטלים תרופות מרשם, מבוגרים וקשישים – חשוב להיוועץ ברופא לפני השימוש. המונח “צמחי מרפא” באתר ובכל הסבר מתייחס אך ורק להגדרה הידועה והמקובלת ברפואת הצמחים המסורתית.
כל צמח מרפא חייב התייחסות קיומית רחבת היקף בדומה לתנועה, תזונה, שיטות ייצוב ועוד. מתוך כך, אין אנו משווקים בחנויות, פארמים או דרך חנויות אינטרנטיות, כי אם דרך הנחיה בקליניקה והבנת הבעיה כטיפול משלים וטבעי.

אנו ב"נטורל ויז'ן" טוענים, וזאת באמונה מקצועית, ידע וניסיון רב שמערכת חיסון חזקה, התייחסות רב מערכתית, יציבות נפשית, צמחי מרפא, הנחיות לתנועה, תזונה, נשימה ויציבה, טיפולים בקליניקה והתייחסות הוליסטית מהווים אמצעים אינטגרטיביים עם הטיפול הקונבנציונלי ובכך מעניקים עוצמה רבה יותר לתהליך הטיפול.
אנו ב"נטורל ויז'ן" מעניקים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל בתחום הדרך הטבעית ובכך מבקשים, וזאת דרך אמונתנו והמקצועיות שלנו לתת לכם את הטיפול הטבעי והמותאם הטוב ביותר עבורכם.

יצירת קשר
המלצה - גידול מסוג מנינגיומה
                                                                          17.7.22 גידול מסוג מנינגיומה לאיתן, גל וכל צוות "צוף צמחים", הגעתי למרפאת "צוף צמחים" לאחר שבתי...
המלצה - סרטן בראש ילדים
סרטן בראש  טיפול בילד בן שנתיים לאחר סרטן בראש 10.5.2020 הגענו אליכם בהמלצה ואני רוצה להגיד שלא...
אולי יעניין אותך גם
פיברואדנומה של השד

פיברואדנומה של השד FIBROADENOMA פיברואדנומה הינה גידול שפיר שהינו הגדלה של תאים בתוך רקמה תקינה. הגידול אינו פוגע בה ואף אינו יוצר גרורותיות באיברים מרוחקים

קרא עוד »
צוף צמחים ונטורל ויז׳ן

מאמר לעיון בכל הקשור לטיפול הנפשי ב"צוף צמחים" ו"נטורל ויז'ן" אני מקשיב לעומקם של המילים של מטופליי במרפאת צוף צמחים, הן בפגישה והן המילים הכתובות

קרא עוד »
natural_vision_logo.png
נטורל ויז'ן
נטורל ויזין הינה קלינקה לטיפול טבעי מסייע ולחלוטין לא אלטרנטיבי. חשיבות הרפואה הקונבנציונלית עליונה בכל הקשור לטיפול בסרטן והסיוע הטבעי הינו גיוס כוחות נוספים וחשובים 

כל המידע הניתן באתר זה אינו התוויתי ואינו רפואי המלצותינו לגבי צמחי מרפא ותוספים, תנועה, אורח חיים בריא, יציבה, נשימה וטיפולי הדיקור והמגע אינן מתיימרות להחליף טיפול רפואי ויעוץ על ידי רופא או מטפל אנו ממליצים להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה. למען הסר ספק, המידע באתר זה אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא ואין בו תחליף ליעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב באתר אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת.